مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر خبر داد:

افتتاح پروژه هنرستان خیر ساز فرزندان میهن در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - با حضور معاون سیاسی ، انتظامی فرماندار اسلامشهر و همیاری شرکت هلدینگ میهن ، مراسم کلنگ زنی پروژه هنرستان فرزندان میهن در شهرک قائمیه اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح پروژه هنرستان خیر ساز فرزندان میهن در اسلامشهر

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا در این رابطه اظهار کرد:در دهه مبارک کرامت و سالگرد میلاد با سعادت امام رضا (ع) مراسم کلنگ زنی پروژه هنرستان خیر ساز فرزندان میهن در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و با تعهد سرمایه گذاری پنج میلیارد تومانی شرکت هلدینگ میهن با نظارت مهندس پایداری مدیر عامل و همکاری سایر اعضاء برگزار شد.

او افزود: این هنرستان ظرفیت پذیرش 360 هنرجو را خواهد داشت که امیدوارم با شروع سال تحصیلی جدید آماده بهره برداری شود.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: در شرایط فعلی که کشور ما درگیر ویروس منحوس کرونا است، نهضت افتتاح پروژه های آموزشی در آموزش و پرورش اسلامشهر با همیاری خوب فرماندار منطقه، خیرین مدرسه ساز، مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران، اداره کل نوسازی مدارس و سایر مسئولین تداوم دارد.

بنار بیان کرد: با توجه به رشد خوب افتتاح واحدهای آموزشی در شهرستان اسلامشهر این نکته را باید مطرح کرد که هنوز تا تبدیل مدارس به واحدهای تک شیفت فاصله خواهیم داشت و نیاز به مساعدت بیشتر خیرین و مسئولین دارد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار