معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر:

شرکت ۱۶۲ نفر در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس

بوشهر(پانا)_ معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از شرکت ۱۶۲ نفر در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شرکت خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
شرکت ۱۶۲ نفر در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ، عبدالرضا بندری گفت: در راستای سند تحول بنیادین و اجرای مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش و با هدف تضمین و بهبود کیفیت در مدارس در اسفندماه سال گذشته دستورالعمل فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس به شهرستانها و مناطق استان ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه افراد متقاضی پست مدیریت مدارس باید درخواست خود را از طریق سامانه LTMS ثبت می کرده اند، افزود: حداکثر سن ۴۵ سال، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس، حداکثر ۲۶ سال سنوات خدمت برای مدرک دارندگان مدرک کارشناسی و ۳۱ سال خدمت برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد، حداقل امتیاز ۸۵ از ۱۰۰ در ارزیابی عملکرد دو سال آخر خدمت و استخدام رسمی یا پیمانی در آموزش و پرورش از شرایط شرکت در این آزمون بوده است.

معاون پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی با اشاره به شرکت ۱۶۲ فرهنگی در آزمون آنلاین انتخاب و انتصاب مدیران،اظهار کرد: از این تعداد ۷۵ نفر به مصاحبه حضوری دعوت شده که فرایند این مرحله در حال انجام است.

وی افزود: پس از کسب استعلام از نهادهای نظارتی، متقاضیانی که بیشترین امتیاز را کسب کنند به شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق معرفی خواهند شد تا با توجه به امتیاز افراد و سوابق آنها، نسبت به صدور ابلاغ مدیریت برای مدارسی که در سامانه به نام مدارس نیازمند مدیر جدید ثبت شده‌اند، اقدام شود.

بندری در پایان اظهار امیدواری کرد که فرایند مصاحبه، استعلام و همچنین صدور ابلاغ مدیریت مدارس تا نیمه دوم مردادماه سال جاری به پایان برسد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار