شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 20 نفر رسید

بهبودیافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۱۲۳۳ مورد گزارش‌شده است

یاسوج (پانا) - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد شمار افرادی که بر اثر ابتلا به بیماری «کووید-۱۹» در کهگیلویه و بویراحمد جانشان را از دست داده‌اند به 20 نفر رسیده است.

کد مطلب: ۱۰۹۵۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 20 نفر رسید

پرویز یزدان پناه امروز (جمعه 13 تیرماه) در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یک بیمار 73 ساله، ساکن شهرستان چرام بود که براثر کرونا در مرکز بهداشتی درمانی شهدای دولت‌آباد، بیمارستان شهید جلیل یاسوج جان باخت.

یزدان پناه افزود: در سیزدهمین روز از تیرماه سال جاری، 9 بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.
او گفت: تعداد بهبودیافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1233 مورد گزارش‌شده است.
یزدان پناه یادآور شد: از 115 جواب دریافت شده از آزمایشگاه‌های سلولی مولکولی یاسوج، بیشترین موارد مثبت امروز مربوط به شهرستان گچساران و مابقی موارد در شهرستان بهمئی، کهگیلویه، بویراحمد و چرام است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متأسفانه تعداد موارد مثبت و موارد بستری نیز همچون روزهای گذشته در حال افزایش است.
یزدان پناه گفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری هوشمند، عدم شرکت در تجمعات، عدم خروج از خانه به‌جز در موارد ضروری و شستن مکرر دست‌ها‌ از مهم‌ترین توصیه‌های ما به مردم است.
یزدان پناه: امیدواریم مردم شریف استان ضمن عمل به توصیه‌های بهداشتی از مسافرت به استان‌هایی مانند خوزستان، بوشهر، هرمزگان و فارس که در وضعیت قرمز یا هشدار قرار دارند خودداری کرده و سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار