فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام پایه هفتمی‌ها در مدارس شاهد

تهران (پانا) - ثبت‌نام پایه هفتم از یکشنبه اول تیر آغاز و تا فردا شنبه ۱۴ تیر ادامه دارد ثبت‌نام پایه دهم نیز از ۵ تیر آغاز شده و تا ۲۱ تیر خواهد بود. خانواده‌ها برای پیش ثبت‌نام مدارس شاهد حتماً به سامانه سجا به آدرس saja.medu.ir مراجعه کنند چرا که بعضی سایت‌های جعلی ایجاد شده‌اند و با دریافت پول از خانواده‌ها مدعی ثبت‌نام آنها در مدارس شاهد هستند.

کد مطلب: ۱۰۹۵۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام پایه هفتمی‌ها در مدارس شاهد

بعد از پایان ثبت‌نام مدارک دانش‌‌آموز از سوی ستاد ثبت‌نام بررسی و در سامانه سجا تایید می‌شود براساس ظرفیتی که به مدرسه داده شده است، از ۱۷ تا ۲۷ تیر در پایه هفتم و از ۲۴ تا ۳۱ تیر در پایه دهم بررسی مدارک از سوی ستاد ثبت‌نام صورت می‌گیرد. از ۲۷ خرداد تا ۳ تیر برای پایه اول ابتدایی که به اتمام رسید، از ۲۸ تا ۳ مرداد برای پایه هفتم و از اول تا ۱۵ مرداد برای پایه دهم فرصت ثبت‌نام قطعی درنظر گرفته شده است.

به گفته محمدرضا رزاقی، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان ابتدایی در مدارس شاهد 65 هزار و 487 نفر و مهلت این موضوع به اتمام رسیده است. در پایه هفتم تاکنون 64 هزار و 959 دانش‌آموز پیش ثبت‌‌نام خود را در مدارس شاهد انجام داده‌اند که مهلت این پیش ثبت‌نام تا فردا 14 تیر ماه خواهد بود.

مدیرکل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تعداد پیش ثبت‌نامی‌های پایه دهم که از 5 تیر ماه آغاز شده است تاکنون 31 هزار و 649 دانش‌آموز است که مهلت این ثبت‌نام تا 21 تیر ماه خواهد بود.

رزاقی با بیان اینکه تاکنون تصمیمی مبنی بر تمدید مهلت ثبت‌نام در پایه‌های هفتم و دهم نگرفته شده است گفت: ثبت‌نام مدارس شاهد صرفا از طریق سامانه سجا به نشانی www.saja.medu.ir انجام می‌شود، والدین دانش‌آموزان واجد شرایط باید در زمان‌های اعلام شده و با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به پیش ثبت‌نام اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار