توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر؛

برنامه اداره کل آموزش و پرورش استان در سال 1399 ابلاغ شد

بوشهر(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر برنامه این اداره کل در سال 1399 را مشتمل بر 231 برنامه و 859 فعالیت بر اساس برنامه سال 99 وزرات آموزش و پرورش مطابق با برنامه های اجرایی سند تحول بنیادین در طول برنامه ششم توسعه جهت اجرا به شهرستانها و مناطق ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه اداره کل آموزش و پرورش استان در سال 1399 ابلاغ شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر؛ علیمراد کرمی با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی بر اساس سندتحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: در این راستا، 231 برنامه و 859 فعالیت بر اساس برنامه سال 99 وزرات آموزش و پرورش تدوین و برای اجرا ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه مسئولیت تدوین و اجرای برنامه به عهده "کارگروه های تخصصی برنامه ریزی و اجرایی سند تحول " در اداره کل بوده است، افزود: روسای شورای هماهنگی و اجرای سند تحول در شهرستان‌ها/مناطق، پس از دریافت برنامه سال 1399، باید کارگروه های تخصصی تدوین برنامه در شهرستان/ منطقه زیر نظر شورای هماهنگی و اجرای سند تحول تشکیل دهند.

رییس شورای هماهنگی و اجرای سند تحول آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر هماهنگی و بهره گیری از تجارب درون سازمانی در جهت تحقق اهداف سند، اظهار کرد: برای فراهم کردن زمینه های مناسب رشد و توسعۀ استعدادهای متربیان، آموزش و پرورش به یاری و مشارکت دیگر نهادهای دولتی و غیردولتی نیازمند است.

کرمی ادامه داد: برای مشارکت سایر عوامل سهیم و تاثیر گذار در تحقق اهداف تربیت رسمی و عمومی، باید زمینه های لازم فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به جایگاه ویژه معلم در سندتحول بنیادین خاطرنشان کرد: پشتیبانی از مدرسه به کانون اصلی تحول در تربیت و معلم به عنوان که رکن اصلی تربیت ضروری و مهم است.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا حساسیت تربیتی و آگاهی والدین نسبت به اهداف سند و فلسفه تربیت افزایش پیدا کند، اضافه کرد: سپردن همه مسئولیت تربیت رسمی و عمومی به مدرسه دیدگاه اشتباهی است و در صورت همراهی ،همدلی و همکاری خانواده ومدرسه، می توان شاهد تحقق ساحت های مختلف تربیتی در جامعه باشیم.

متن کامل برنامه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در سال 1399 را می توانید از پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر دریافت کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار