لرستان نیازمند اعتبارات ملی ویژه است

خرم‌آباد(پانا)-– نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت روند توسعه استان با همدلی تمامی مسوولان دنبال می‌شود، اما تخصیص اعتبارات ویژه برای جبران مشکلات انباشت شده ضروری است.

کد مطلب: ۱۰۹۴۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
لرستان نیازمند اعتبارات ملی ویژه است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی روز پنجشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان با حضور وزیر راه و شهرسازی افزود: مشکل حل نشدنی در لرستان نداریم، چرا که به دلیل ظرفیت های بالای موجود، افق برای ما روشن است.

وی ادامه داد: لرستان دارای آب فراوان، خاک حاصلخیز، معادن نفت، گیاهان دارویی و سه درصد سنگ تزیین جهان است، اما مردم آن سال های طولانی از نرخ بالای بیکاری، تورم، عدم رونق کسب و کار و مسکن رنج برده اند.

وی با تاکید برحل مشکلات استان بر اساس همدلی و وفاق تصریح کرد: امروز نمایندگان، دستگاه قضایی، قوه مجریه ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه همه در لرستان یک صدا هستند که با استفاده از این فرصت و کار مضاعف مبتنی بر علم و درایت می توان روند توسعه استان را سرعت و شتاب بخشید.

امام جمعه خرم آباد خواستار سفر بیشتر مسوولان ملی به لرستان شد و گفت: سفرهای وزرا به لرستان نسبت به استان های دیگر مورد سنجش و مقایسه قرار می گیرد و گزارش آن برای رییس جمهوری ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار