معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش نیشابور معارفه شد

نیشابور(پانا)- محمد ولی ایروانی به عنوان معاون جدید پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش نیشابور معارفه شد و از زحمات حسین کاهانی تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش نیشابور معارفه شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تقدیر از زحمات مدیریت و معاونت اسبق آموزش و پرورش، گفت: در فرایندهای کاری و اداری، تلاش می کنیم به منظور پیش برد اهداف مورد نظر، با رعایت اخلاق و توجه به ارزش های سازمانی در یک فضای تعاملی و سازنده بهترین اتفاقات ممکن را رقم زنیم.

علیرضا کلیدری افزود: وقتی که عملکرد یک سیستم بررسی می شود، انگشت اشاره در توفیقات و نواقص به سمت یک نفر نخواهد بود و حاصل خرد و کار جمعی است. یقینا معاون اسبق پشتیبانی آموزش و پرورش نیشابور دارای کارنامه موفقی بوده است اما گاهی مصلحت اندیشی اداری به ما حکم می کند بعضی از جابجایی ها صورت گیرد و در این جابجایی دغدغه اولیه و اصلی ما، رعایت شان و جایگاه همکار است.

وی ادامه داد: جابجایی به این معنا نیست که فرد مورد نظر دچار ضعفی شده است بلکه جابجایی ها متناسب با شرایط موجود صورت می گیرد و بی انصافی است اگر بخواهیم عملکرد افراد پیش از ما مورد نقد قرار گیرد. در واقع فرصت های ما کوتاه است و شاید فرصتی برای پرداختن به حاشیه ها نداشته باشیم.

محمد ولی ایروانی، کارشناس حسابداری فیروزه، کارشناس مسئول حسابداری نیشابور، معاونت پژوهش و آموزش نیروی انسانی نیشابور و معاونت پشتیبانی شهرستان فیروزه را در کارنامه کاری اداری خود داشته که امروز به عنوان معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت شهرستان نیشابور شروع به کار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار