مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر منطقه ۱۰ تهران

تهران (پانا) – مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر و پژوهشگر زیست فناوری ‌منطقه ۱۰ تهران با همکاری قطب زیست فناوری کشور، انجمن علمی زیستاپ، مدیریت اداره منطقه ۱۰ شهر تهران ، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۰ تهران با حضور دانش آموز از مدارس مختلف منطقه در سالن دبیرستان کار و دانش زهرا مردانی ۱ آموزش و پرورش منطقه ۱۰ تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر منطقه ۱۰ تهران

همزمان با دهه کرامت، در این مراسم از دانش آموزان پژوهشگر منطقه ۱۰تهران تجلیل به عمل آمد. با توجه به رویکرد آموزش و پرورش در بحث پژوهش که در چند سال اخیر، از معلم پژوهی به سمت دانش‌ آموز پژوهی سوق پیدا کرده است؛ در همین راستا وزارت آموزش و پرورش با جایگزینی رویکرد دانش آموزان محقق و‌ پژوهنده به جای دانش آموزان حافظه‌ محور توانسته نتایج خوبی را کسب کند.

در این مراسم به ترتیب ارغوانی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۰ تهران، حبیبی، معاونت متوسطه منطقه ۱۰، پیشداد، معاونت پشتیبانی منطقه ۱۰، حقانی، معاونت پرورشی منطقه ۱۰ و شرف دوست، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۰ حضور به هم رساندند و برای دانش آموزان به ایراد سخنرانی پرداختند. در مراسم تجلیل، قطب زیست فناوری پژوهشسرا های کشور از برگزیدگان پژوهشی سطح منطقه تقدیر به عمل آورد. انجمن علمی زیستاپ نیز برای حمایت از دانش آموزان، کلاس های تابستانی علمی_پژوهشی مخصوصی را برگزار خواهد کرد.

شایان ذکر است که تمام مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفته است.

در انتها گفتنی است؛ در سال های اخیر اقدام پژوهشی در آموزش و پرورش به دو دسته کلی دانش‌ آموز پژوهی و معلم پژوهی تقسیم شده که با گسترش پژوهشسراها این دو اقدام گسترده تر شده است و امکانات و حمایت های مورد نیاز دانش آموزان مستعد بیش از پیش در دسترس آنها قرار می گیرد.

*مینو سادات آقائی نژاد، خبرنگار دانش آموز منطقه ۱۰

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار