ماسک، همچنان بهترین سلاح برابر کرونا

کرج (پانا) - معاون فنی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام کرد استفاده از ماسک و حفظ فاصله‌ اجتماعی در حال حاضر می تواند بهترین راه پیشگیری از کرونا باشد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
ماسک، همچنان بهترین سلاح برابر کرونا

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، افسون تیزویر، معاون فنی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: با توجه به افزایش نگران‌کننده تعداد مبتلایان به کرونا که ناشی از رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی و بی توجهی به توصیه های بهداشتی است مجددا بر استفاده از ماسک، رعایت فاصله حداقل یک متر از یکدیگر، پرهیز از حضور در اماکن شلوغ و ازدحام و شستن مکرر دست ها تاکید می شود.

معاون فنی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: در حال حاضر استفاده از ماسک و حفظ فاصله‌ اجتماعی می تواند بهترین راه پیشگیری از کرونا باشد.

تیزویر اظهار کرد: همه صاحبان مشاغل و ادارات دولتی و خصوصی، سازمان‌ها، بانک‌ها، واحد‌های خدمات‌رسان، کلینیک‌ها، مطب‌های بخش خصوصی، داروخانه‌ها، بازارچه‌ها، مراکز خرید از تجمع افراد ممانعت به عمل آورند و همه مشتریان خود را ملزم به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی کنند.

او افزود: استفاده از ماسک برای افراد شاغل در محیط های شلوغ و همچنین رعایت سایر دستورالعمل ها اجباری است واین امر توسط ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به طور جدی نظارت و پیگیری می شود.

معاون فنی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: تسهیل مرخصی افراد مشکوک و مبتلا به کرونا نیز باید توسط مدیران مدنظر قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار