۸۰ هزار دانش‌آموز آذربایجان‌غربی تحت پوشش برنامه‌های اوقات فراغت قرار می‌گیرند

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اعلام کرد سهمیه تحت پوشش برنامه های غنی سازی اوقات فراغت استان توسط نهاد آموزش و پرورش به علت شیوع ویروس کرونا پوشش ۸۰ هزار نفری در آذربایجان‌غربی است.

کد مطلب: ۱۰۹۴۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
۸۰ هزار دانش‌آموز آذربایجان‌غربی تحت پوشش برنامه‌های اوقات فراغت قرار می‌گیرند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، قدرت اله قاسمی در جلسه غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی بیان کرد: تعداد پایگاهها نیز امسال افزایش ۲ برابری یافته و به ۶۰۰ پایگاه رسیده‌است.

وی با بیان اینکه تمدن انسانی نتیجه پرداختن به اوقات فراغت است، اضافه کرد: این نهاد در چهار ماه اخیر با یک تغییر رفتار به علت شرایط خاص کرونایی مواجه شده‌است و خود را برای حضور در فضای مجازی آماده کرده‌است تا برای دست‌یابی به اهداف غنی سازی اوقات فراغت مانعی نباشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مشتری اوقات فراغت استان بیشتر خانواده های متوسط و متوسط به پایین هستند گفت: در بحث شیوع کرونا خانواده این دانش آموزان بسیار متضرر شدند و ما تصمیم داریم امسال در راستای غنی سازی اوقات فراغت نگاه خاصی به این مساله داشته باشیم.

قاسمی بیان کرد: اوقات فراغتی که درست به آن پرداخته شود موجب می‌شود تا نشاط و آموزشهای تربیتی و فرهنگی شاد در دانش آموزان نهادینه شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های کلان آموزش و پرورش مختص حوزه یا معاونت خاصی نیست، افزود: دبیرخانه اوقات فراغت هر چند در معاونت پرورشی واقع شده‌است، اما در راهبری آن مشارکت همه بخش‌ها لازم است.

در این جلسه معاونان و روسای ادارات مختلف آموزش و پرورش، نماینده بسیج دانش آموزی، نماینده کانون پرورش فکری و معاون امور جوانان سازمان هلال احمر آذربایجان غربی نسبت به برنامه های خود به اعلام گزارش پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار