به همت شرکت پتروشیمی مارون انجام شد؛

افتتاح دبستان دخترانه ۸ کلاسه حضرت رقیه در ماهشهر

اهواز (پانا) - دبستان دخترانه ۸ کلاسه حضرت رقیه در شهرستان ماهشهر با حضور مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۰۹۴۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دبستان دخترانه ۸ کلاسه حضرت رقیه در ماهشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان امروز چهارشنبه ۱۱ تیر۹۹ با حضور قربانی مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ، حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه ماهشهر ، زدوار معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس ، صالح پور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز و دیناروندی رئیس آموزش و پرورش ماهشهر دبستان ۸ کلاسه حضرت رقیه (س) در شهرستان ماهشهر افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند پتروشیمی مارون طی سال های اخیر در این شهرستان و همچنین خیرین مدرسه ساز بیان کرد: این عمل نیکو و خداپسندانه شما خیرین ماندگار و باقیات الصالحاتی برای شماست و چنین فضاهایی باعث رشد و مهد پرورش فرزندان ما می شود که آینده جامعه را می سازند.

او خاطرنشان کرد : باوجود تمام سختی ها تا پایان امسال در شهرستان ماهشهر ۴۴ کلاس درس به ظرفیت فضاهای آموزشی این شهرستان افزوده خواهد شد.

قربانی افزود: دبستان ۸ کلاسه حضرت رقیه (س) به همت شرکت پتروشیمی مارون با زیربنای ۶۳۴ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال احداث و تحویل دانش آموزان عزیز که سرمایه های آینده ساز میهن اسلامی ما هستند قرار گرفته شد.

قربانی در ادامه با اشاره به طرح تحولی آجر به آجر بیان کرد: فلسفه وجودی این طرح جمع آوری کمک های کوچک با وجود داشتن قلب های بزرگ است ، حتی دانش آموزان و اولیای مدرسه هم می توانند در ساخت مدرسه خود شرکت کنند و سهمی داشته باشند.

صالح پور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان در این مراسم گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز استان همگام با اداره کل نوسازی مدارس در جهت رفع محرومیت و ایجاد فضای مناسب جهت برقراری عدالت آموزشی گام برمی دارد، امیدواریم روزی برسد که همه دانش آموزان در مدارسی ایمن، مستحکم و زیبا تحصیل کنند.

گفتنی است، مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان از پروژه های مدرسه راهنمایی ۱۲ کلاسه کوی سعدی و دبستان ۱۰ کلاسه مسکن مهر فاز ۶ در ماهشهر و نیز از مدرسه راهنمایی ۱۲ کلاسه عمار یاسر در بندر امام خمینی (ره) بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار