اوقاف مازندران: مخالفت با تدفین شهید کمالی در امامزاده عباس(ع) ساری صحت ندارد

ساری (پانا) - اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برخی اظهارنظرها مبنی بر مخالفت این اداره با تدفین شهید مدافع حرم سعید کمالی در امامزاده عباس ساری را رد کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اوقاف مازندران: مخالفت با تدفین شهید کمالی در امامزاده عباس(ع) ساری صحت ندارد

بر اساس بیانیه روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران پس از اعلام شناسایی پیکر مطهر شهید کمالی، طی گفت‌وگویی با خانواده این شهید، مسئولان سپاه کربلا و بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، آمادگی این اداره‌کل را برای تدفین پیکر مطهر شهید کمالی در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) اعلام کرد.

این توضیح پس از برخی اظهار و نظرها در خصوص مخالفت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران با تدفین شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری، داده شده و در آن بر عدم صحت این ادعا تأکید شده است. بنا به اعلام روابط عمومی اوقاف، این اداره‌کل، خود پیشنهاد اولیه را برای تدفین شهید کمالی در جوار آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری ارائه کرده بوده است.

شهید سعید کمالی متولد نوزدهم شهریور سال69 از پاسداران سپاه کربلای مازنداران اهل روستای کفرات نکا و ساکن ساری بود که داوطلبانه عازم سوریه شد و در 17 اردیبهشت ماه امسال در منطقه خان‌طومان به شهادت رسید.

امروز بهرام سبک‌ملک جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی 25 کربلا نشین فرماندهی لشکر عملیاتی 25 کربلا اعلام کرد که مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم سعید کمالی در شهرستان ساری از ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخه 16 تیر از امام‌زاده یحیی به سمت گلزار شهدای ساری و مراسم تشییع شهید مدافع حرم علی جمشیدی در شهرستان نور از ساعت 9 صبح روز سه شنبه مورخه 17 تیر از میدان امام به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار