هم‌زمان با دهه کرامت ؛

مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی در زنجان افتتاح شد

زنجان(پانا) - مرکز نیکوکاری بانام سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به همت انجمن حمایت از بیماران متابولیک اوقاف استان زنجان با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و مسئولین اوقاف هم‌زمان با دهه کرامت افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی در زنجان افتتاح شد

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، در افتتاح این مرکز با تبریک دهه کرامت گفت : توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه، تلاش برای برطرف کردن فقر و محرومیت، مردمی شدن حمایت‌ها، دقت در شناسایی نیازمندان واقعی و کمک برای برطرف کردن مشکلات آنان از اهداف مهم راه‌اندازی مراکز نیکوکاری است.

وی هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری را ترویج و توسعه فرهنگ انفاق ،احسان نیکوکاری ،سبقت در خیرات وهم افزایی در اقدامات نیکوکارانه عنوان کردوگفت: بهره‌گیری از حضور ،تخصص و مهارت خیران ، تشکیل شبکه‌های محلی،صنفی و تخصصی، ایجاد ارتباط مناسب و منطقی بین نیازهای نیازمندان و توانمندی مردم از اهداف دیگر ایجاد مراکز نیکوکاری است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه ۹۸مرکز نیکوکاری در استان فعالیت می‌کنند گفت: در سال گذشته خیران بیش از ۲۲میلیارد تومان در قالب مراکز نیکوکاری به نیازمندان کمک کرده‌اند و در سه‌ماهه نخست امسال نیز ۱۲میلیارد۴۰۰میلیون تومان از طریق این مراکز به نیازمندان مساعدت شده است.

صفری با تأکید بر اینکه مأموریت اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات در بین خانواده‌های تحت حمایت هست، افزود: در سال گذشته کمیته امداد استان زنجان در حوزه کارآفرینی واشتغالزایی بیش از ۸۷میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار