نماینده ولی فقیه و استاندار زنجان شهادت جانباز 70 درصد زنجانی را تسلیت گفتند

زنجان (پانا) - حضرت آیت الله خاتمی نماینده معظم ولی فقیه در استان و فتح الله حقیقی استاندار زنجان با صدور پیامی شهادت جانباز 70 درصد زنجانی حاج حسین قاسم پور سجاسی را تسلیت گفتند.

کد مطلب: ۱۰۹۴۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه و استاندار زنجان شهادت جانباز 70 درصد زنجانی را تسلیت گفتند

به گزارش ایثار واحد زنجان، متن پیام تسلیت مشترک حضرت آیت الله خاتمی نماینده معظم ولی فقیه در استان و فتح الله حقیقی استاندار زنجان در پی شهادت جانباز 70 درصد زنجانی حاج حسین قاسم پور سجاسی بدین ‌شرح است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
"ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون"
جانبازان سرافراز که در میدان نبرد با ایثار و جان‌فشانی، آزادگی خویش را نمایش گذاشتند، هیچگاه مسئولیت خود را تمام‌ شده نمی‌دانند و تا لحظه وصال در جهاد فی سبیل الله ثابت قدم هستند.
بدون تردید حماسه ایثار، ایستادگی جانبازان گرانقدر در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل، به عنوان چراغ راه به آیندگان انتقال خواهد یافت.
عروج ملکوتی شهید سرافراز "حاج حسین قاسم پور سجاسی" جانباز 70 درصد زنجانی که پس از تحمل سال ها درد و رنج جراحات ناشی از جانبازی به همرزمان شهیدش پیوست را به حضور خانواده‌ معزّز ایشان و همرزمان شهیدش تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان، رضوان و غفران الهی را برای این شهید والا مقام و صبر و اجر جمیل را برای خانواده معظم ایشان مسئلت می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار