دستور وزیر راه برای تکمیل دو طرح در مناطق حادثه خیز الیگودرز

خرم‌آباد(پانا)- نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد وزیر راه و شهرسازی پس از بازدید دو طرح نیمه کاره در مناطق حادثه خیز جاده‌های این شهرستان نسبت به تکمیل این طرحها در سال جاری دستور صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
دستور وزیر راه برای تکمیل دو طرح در مناطق حادثه خیز الیگودرز

به گزارش ایرنا، محمد خدابخشی در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از طرح های الیگودرز گفت: باند دوم الیگودرز - داران با طول ۹ کیلومتر بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارد و مطالبات پیمانکاران آن بالا است که باید قبل از پایان فصل کاری تکمیل شود.

وی همچنین ادامه داد: تقاطع غیرهمسطح شول آباد نیز یک نقطه حادثه خیز است که باید هرچه زودتر بهره برداری شود.

خدابخشی تصریح کرد: محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در بازدید میدانی امروز از این دو نقطه دستور تکمیل طرح ها را صادر کرده تا برای اتمام در سال جاری در اولویت قرار گیرند.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه برای بازدید از طرح های راه‌سازی لرستان و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی روز چهارشنبه وارد الیگودرز شد.

وزیر راه و شهرسازی در شهرستان الیگودرز ابتدا از راه های این منطقه بازدید می کند و در جلسه ای به بررسی مشکلات راه های شهرستان می پردازد.

همچنین با توجه به اینکه اسلامی وزیر معین دولت در بررسی طرح های اقتصاد مقاومتی لرستان است فردا پنجشنبه صبح جلسه اقتصاد مقاومتی از طریق ویدیو کنفرانس برگزار می شود.

بازدید از آزادراه در دست ساخت خرم آباد - اراک، راههای روستایی پلدختر، روند بازسازی برخی مناطق سیلزده این شهرستان نیز از دیگر برنامه های کاری وزیر راه و شهرسازی در لرستان است.

همچنین قرار است قطعه چهار جاده جدید پلدختر با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی شود.

طول راههای لرستان حدود هشت هزار کیلومتر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار