بازدید وزیر راه از طرح تعریض جاده الیگودرز - شول‌آباد

خرم‌آباد(پانا) - محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی عصر چهارشنبه پس از ورود به لرستان از جاده در دست تعریض الیگودرز به شول‌آباد دیدن کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید وزیر راه از طرح تعریض جاده الیگودرز - شول‌آباد

وزیر راه و شهرسازی دراین بازدید مسایل و مشکلات پیش روی طرح را بررسی و دستور تسریع در تکمیل آن را برای خدمات دهی بهتر به مردم مناطق محروم شول آباد صادر کرد.

جاده الیگودرز - شول آباد به طول ۳۰ کیلومتر سال ۹۴ پس از ۱۵ ماه از زمان آغاز طرح در مرکز بخش ززو ماهرو به صورت دوطرفه بهره برداری شد.

گفتنی است بخش شول آباد با سه دهستان و ۱۵۰ روستا، ۲۱ هزار نفر جمعیت شهری، روستایی و عشایری دارد.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از طرح های راهسازی لرستان و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی روز چهارشنبه وارد الیگودرز شد.

وزیر راه و شهرسازی در شهرستان الیگودرز ابتدا از راه های این منطقه بازدید می کند و در جلسه ای به بررسی مشکلات راه های شهرستان می پردازد.

همچنین با توجه به اینکه اسلامی وزیر معین دولت در بررسی طرح های اقتصاد مقاومتی لرستان است فردا پنجشنبه صبح جلسه اقتصاد مقاومتی از طریق ویدیو کنفرانس برگزار می شود.

بازدید از آزادراه در دست ساخت خرم آباد - اراک ، راههای روستایی پلدختر، روند بازسازی برخی مناطق سیلزده این شهرستان نیز از دیگر برنامه های کاری وزیر راه و شهرسازی در لرستان است.

همچنین قرار است قطعه چهار جاده جدید پلدختر با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی شود.

طول راههای لرستان حدود هشت هزار کیلومتر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار