تاکید شریعتمداری بر شفافیت در امور حمایتی سازمان بهزیستی

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت ایجاد شفافیت در فرایند حمایت از مددجویان تاکید کرد و گفت: اگر در امور حمایتی مربوط به سازمان بهزیستی شفافیت ایجاد شود، مردم بیشتر به اقدامات این سازمان اعتماد می‌کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۴۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تاکید شریعتمداری بر شفافیت در امور حمایتی سازمان بهزیستی

به گزارش وزارت تعاون، «محمد شریعتمداری» در هفتمین نشست شورای مرکزی مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی، ماهیت فعالیت‌های این سازمان را مردمی عنوان کرد و گفت: باید فضایی ایجاد کرد تا مردم خود، امور را در دست بگیرند.

وی با بیان اینکه مردم، برای حمایت از مددجویان سازمان بهزیستی انگیزه زیادی دارند، گفت: این سازمان به عنوان یک نهاد حاکمیتی باید زمینه حمایت رسانی‌ها را فراهم سازد تا مردم احساس کنند حضورشان موثر است و بذر کار خیر آنها ثمر می‌دهد.

وزیر تعاون با بیان اینکه منظور از جذب حمایت‌های مردمی فقط بحث مالی نیست، اظهار کرد: در حمایت از مددجویان، جلب مشارکت‌های مردمی، مبحث مهمی است که باید بر مبنای آن سیاست گذاری های دقیقی انجام شود.

شریعتمداری با تقدیر از تلاش‌های سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد:جذب عشق و علاقه مردم برای حمایت از مددجویان یک فعالیت هنرمندانه است. رئیس این سازمان، موضوع شفافیت را وجه همت خود قرار داده و تلاش کرده منابع و هزینه کرد آنها را شفاف کند.

حناچی:خیرین التیام بخش دوران کرونا بودند

شهردار تهران در ادامه این مراسم با اشاره به کمک‌های خیرین اظهارکرد: در شرایط کرونایی، خیرین همانند گذشته پای کار آمدند و التیام بخش این دوران بودند.

پیروز حناچی به ارسال بسته‌های حمایتی خیرین در شرایط کرونا اشاره کرد و گفت: در این راستا همپوشانی خوبی در شرایط اضطراری برای کمک به نیازمندان بوجود آمد.

وی همچنین میزان شیوع کرونا را در گرم‌خانه‌های شهرداری تهران پایین توصیف کرد و گفت: شهرداری همواره در کنار این افراد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمهدی خاموشی» رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در این نشست با ابراز خرسندی از جلب مشارکت های مردمی توسط سازمان بهزیستی کشور گفت: ایرانیان در اهدای کمک‌های مردمی به خصوص در شرایط بحرانی مانند زلزله و یا دوران کرونا پیشتاز هستند.

وی از مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه با سازمان بهزیستی کشور در توانمندی فرزندان تحت پوشش این سازمان خبرداد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار