آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره چهار رقمی شد؛

داوری 1023 اثر «طنزپهلو4» به سرپرستی رضا رفیع

رشت ( پانا) - 1023 اثر رسیده به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر «طنزپهلو4» به سرپرستی رضا رفیع داوری می شود.

کد مطلب: ۱۰۹۴۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
داوری 1023 اثر «طنزپهلو4» به سرپرستی رضا رفیع

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن، یوسف نیک انجام با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان چهارمین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر تحت عنوان «طنزپهلو4» در اردیبهشت ماه سال جاری و با پایان پذیرفتن مهلت ارسال آثار به این دبیرخانه در روز سی و یکم خرداد ماه سال جاری، آثار ارسالی مورد داوری قرار می گیرند.

نیک انجام با اشاره به استقبال گسترده علاقه مندان به این دوره از جشنواره «طنزپهلو4» افزود: در مجموع 1023 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که این تعداد شامل، 493 اثر در بخش شعر طنز، 364 اثر در بخش نثر و 166 اثر در بخش داستان کوتاه است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، داوری ها به دقت در حال انجام است تا حق همه شرکت کنندگان محفوظ بماند.

وی یاد آور شد: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره «طنزپهلو4» به سرپرستی «رضا رفیع» نویسنده، شاعر و طنز پرداز برجسته کشور و تیم داوری متشکل از شاعران و نویسندگان طنزپرداز مطرح کشور، داوری می شود.

دبیر جشنواره ملی «طنزپهلو4» در پایان خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره با حضور مهمانان برجسته کشور و استان همراه با اجرای برنامه های متنوع برگزار می شود. این مراسم تیرماه سال جاری و با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا با حد اکثر 50 درصد ظرفیت سالن مجتمع فرهنگی سید الشهداء اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن و همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار