عدم برخورد با توسعه‌طلبی اسرائیل عواقب دهشتناکی برای امنیت جهان دارد

تهران (پانا) - سفیر ایران در فرانسه برنامه الحاق کرانه باختری را استمرار سیاست‌های اشغالگری، زیاده‌خواهی و در امتداد تجاوزگری‌های رژیمی خواند که در اجرای امیال نامشروع خود هیچ ارزشی برای منشور ملل، حقوق بشر، موازین بین‌المللی و جامعه جهانی قائل نیست.

کد مطلب: ۱۰۹۴۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
عدم برخورد با توسعه‌طلبی اسرائیل عواقب دهشتناکی برای امنیت جهان دارد

بهرام قاسمی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه در واکنش به تلاش رژیم صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«برنامه الحاق کرانه باختری همان استمرار سیاست‌های اشغالگری، زیاده‌خواهی و در امتداد تجاوزگری‌های رژیمی است که در اجرای امیال نامشروع غیرانسانی، نژادپرستانه و بی‌انتهای خود هیچ ارزشی برای منشور ملل متحد، حقوق بشر، موازین بین‌المللی و جامعه جهانی قائل نیست. عدم برخورد بهنگام در برابر توسعه‌طلبی، تک‌تازی و نقض فاحش اصول اولیه حقوق بین‌المللی و انسانی، عواقب دهشتناکی برای امنیت و ثبات منطقه و جهان خواهد داشت.»

رژیم صهیونیستی قصد دارد با حمایت‌های دولت آمریکا، سی درصد از کرانه باختری فلسطین را به قلمرو خود ملحق و آن را رسماً اشغال کند. مقامات و گروه‌های فلسطینی این اقدام را بخشی از طرح ضد فلسطینی آمریکا موسوم به معامله قرن می‌دانند و به همین دلیل خواستار قطع همکاری با آمریکا و اسرائیل هستند. جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه دهم تیر ماه هشدار داد در صورتی که تل‌آویو اقدام به الحاق کرانه‌باختری کند، این اقدام بر روابط دوجانبه تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار