کسب رتبه عالی چهارمحال وبختیاری در برگزاری مانور سراسری زلزله مدارس

شهرکرد(پانا) -مدیر سازمان دانش آموزی از کسب رتبه عالی استان چهارمحال و بختیاری در برگزاری بیست و یکمین مانور سراسری زلزله مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه عالی چهارمحال وبختیاری در برگزاری مانور سراسری زلزله مدارس

حبیب الله رضایی مدیر سازمان دانش آموزی استان ضمن اشاره به این مطلب گفت:در نامه معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، آمده است استان چهارمحال وبختیاری در اجرای موفق بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور، توانست به دلیل ارتقاء چشمگیر سطح کیفی برگزاری نسبت به سال گذشته حائز امتیاز عالی گردد.

او افزود: بی شک همت و تلاش همه دستگاه ها از جمله سازمان مدیریت بحران، سازمان دانش آموزی، آموزش و پرورش،کادر اجرایی مدارس، مجموعه هلال احمر،نیروی انتظامی، شهرداری، آتش نشانی و فوریت های پزشکی و همچنین دانش آموزان پرتلاش استان با برگزاری صحیح و جدی این مانور گسترده و اثر بخش، موجب کسب این رتبه ارزشمند شده است.

رضایی بیان کرد: زلزله از جمله حوادثی است که به طور معمول خسارت‌های زیاد جانی و مالی را به کشور وارد می‌کند و ما باید بتوانیم با آموزش برای گروه‌های مختلف مردم را برای مقابله با این حادثه آماده کنیم تا خسارت‌های ناشی از آن کاهش یابد.

مدیر سازمان دانش آموزی در ادامه گفت: با توجه به اینکه دانش آموزان بهترین سفیران و نمایندگانی به شمار می‌روند که اطلاعات و آگاهی‌های خود را به خانواده‌ها منتقل می‌کنند، بهترین راه بالا بردن سطح توانمندی جامعه در برابر زلزله از طریق دانش آموزان محقق می‌شود.

مانور زلزله و ایمنی اوایل آذر ماه هرسال در مدارس استان و شهرستان‌ها و با همکاری برخی نهادهای مرتبط برگزار و دانش آموزان به اصول اولیه ایمنی و پناه گیری آشنا می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار