برگزاری اولین جلسه ستاد فعالیت های تابستانی مدارس آموزش و پرورش منطقه 8

تهران (پانا) - اولین جلسه ستاد فعالیت های تابستانی (پایگاه تابستانی ) مدارس اداره آموزش و پرورش منطقه 8 با حضور اعضای ستاد فعالیت های تابستانی در اتاق شورای ثامن الحجج(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه ستاد فعالیت های تابستانی مدارس آموزش و پرورش منطقه 8

در این جلسه معصومه باصری، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری منطقه، ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از حضور مدعوین، با تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن ولادت امام هشتم حضرت رضا(ع)، توضیحات مختصری پیرامون شیوه نامه بهبود اوقات فراغت با شعار "هر دانش آموز، یک مهارت"، پرداخت و با بیان اینکه امسال مجوز پایگاه تابستانی حضوری، فقط مشروط به رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی، قابل صدور بوده، ایجاد پایگاه اوقات فراغت مجازی مدارس را مستلزم استفاده از شبکه شاد دانست.

در ادامه مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه، با تبریک ولادت امام رضا(ع) گفت: ایام قرنطینه فرصتی مناسب برای فکر کردن است و بر استفاده از شبکه شاد، در این ایام ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان، تأکید کرد.

وی همچنین در خصوص احداث مزرعه کوچک نیز به بومی سازی طرح و لازم الاجرا بودن آن در کلیه مدارس اشاره کرد.

زمان، همچنین خواستار تشکیل کلاس اوقات فراغت فرزندان به همراه مادران شد.

ضمنا در این جلسه پیشنهادات و برنامه های بسیج منطقه و اتحادیه انجمن اسلامی نیز مطرح و قرار شد کلیه برنامه ها طی بخشنامه ای متحد الموضوع به مدارس اعلام شود.

در پایان اعضای محترم ستاد، پیشنهادات خود را در زمینه نظارت کامل فعالیت های بهداشتی، مشاوره، تربیت بدنی و علی الخصوص مالی مدارس، بیان و مساعدت و همکاری های همه جانبه خود را در این زمینه اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار