رئیس اداره قرآنی اوقاف گیلان:

۱۱ تیر ۱۳۹۹،‏ ۹:۴۴چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی گیلان در مرحله منطقه‌ای آغاز شد

رشت ( پانا) - رئیس اداره قرآنی اوقاف گیلان با اشاره به آغاز چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی گیلان در مرحله منطقه‌ای، گفت: این مسابقات در ۱۱ رشته برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۹۴۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
۱۱ تیر ۱۳۹۹،‏ ۹:۴۴چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی گیلان در مرحله منطقه‌ای آغاز شد

به گزارش مهر، محمد مهدی قربانیان با اشاره به آغاز مرحله منطقه‌ای چهل و سومین مسابقات قرآنی گیلان، اظهار کرد: این مسابقات در ۱۱ رشته آوایی، حفظ آیات و معارف قرآن کریم در دو گروه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در منطقه یک این مسابقات شهرستان‌های تالش، آستارا، ماسال و رضوانشهر قرار دارند، گفت: این مسابقات صبح روز گذشته (سه شنبه) به میزبانی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تالش در مهدیه و مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر، رقابت روحانی بین متسابقین در رشته‌های مختلف انجام شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان در ادامه با اشاره به اینکه داورانی از شهرهای رشت، بندرانزلی، تالش و آستارا این مسابقات را قضاوت کردند، گفت: نفرات برتر در هریک از رشته‌ها مشخص و مقرر شد رتبه‌های اول تا سوم هر رشته به مسابقات استانی راه پیدا کردند.

وی در ادامه به نفرات برتر رشته‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: رشته حفظ ۵ جز «یاور پور اصغری» از تالش، حفظ ۱۰ جز «محمدرضا جباری» از ماسال، ترتیل حجت الاسلام «نادر یوسفی مطلق» از تالش، رشته قرائت «آرش سیفی زاد» از تالش، رشته اذان «مهدی حکیمی راد» از ماسال در بخش برادران جز نفرات اول شدند.

قربانیان با اشاره به نفرات اول بخش خواهران، افزود: در رشته قرائت «زینب پیدا» از آستارا، رشته حفظ ۲۰ «رقیه رضایی» از ماسال، در رشته حفظ کل «فرزانه صادقی» از تالش، در رشته حفظ ۱۰ «گلزار» از آستارا، و در رشته حفظ ۵ جز «لیلا عیسی زاده» از آستارا در بخش خواهران نفرات برتر شدند.

وی ادامه داد: این مسابقات ۱۴ تیرماه در منطقه دو استان گیلان شامل شهرهای آستانه اشرفیه، لاهیجان، لنگرود، رودسر، سیاهکل و املش در بقعه امیر شهید لاهیجان از ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

قربانیان همچنین گفت: ساعت ۹ صبح روز ۱۷ تیرماه شرکت کنندگان منطقه سه استان شامل شهرهای رشت، فومن، صومعه سرا، بندرانزلی، رودبار، شفت در حرم خواهر امام رشت با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان ادامه داد: مسابقات قرآنی در مرحله استانی در مرداد ماه امسال با حضور نفرات اول تا سوم هر کدام از رشته‌های ۱۱ گانه انجام می‌شود که زمان و مکان دقیق آن به نحو مقتضی اعلام خواهد شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار