در گفت‌وگو با پانا

سجاد گنج‌زاده: کاراته ایران تا ده ماه آینده تورنمنت مهم ندارد ؛ فعلاً نیاز نیست فشار تمرینات زیاد شود

تهران (پانا) - کاراته‌کا المپیکی ایران از آغاز تمریناتش پس از چند ماه خبر داد اما تأکید کرد فعلاً به علت در پیش نبودن تورنمنتی تا ده ماه اخیر، نیاز نیست فشار تمرینات بالا برود.

کد مطلب: ۱۰۹۴۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
سجاد گنج‌زاده: کاراته ایران تا ده ماه آینده تورنمنت مهم ندارد ؛ فعلاً نیاز نیست فشار تمرینات زیاد شود

سجاد گنج‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره شرایط تمرینی تیم ملی کاراته ایران با گذشت بیش از 4 ماه از شیوع کرونا ویروس و تعطیل شدن اجباری تمرینات گفت: « بعد از شیوع کرونا همه مسابقات ما کنسل شد. با توجه به اینکه چند سالی در مسابقات بودیم تصمیم گرفتم که این مدت استراحت کنم و پس از چند ماه استراحتی که داشتم، چند روزی است تمریناتم را شروع کرده‌ام اما نیاز به فشار زیاد نیست زیرا الآن نیازی نیست آمادگی جسمانی بالا ندارم. »

وی ادامه داد: « البته اگر یک درصد لیگ کاراته برگزار می‌شد، آن موقع شرایط فرق داشت و نیاز بود که خودم را به سطح بالای آمادگی جسمانی برسم، ولی خب لیگ هم برگزار نمی‌شود و تا ده ماه آینده مسابقه‌ای پیش رو نداریم. به همین علت با هماهنگی که با سرمربی‌ و مربی بدنساز داشتم قرار است با شیب ملایم شروع به تمرین کنیم. »

قهرمان کاراته جهان درباره تعیین تکلیف مسابقات لغو شده ماه‌های اخیر گفت: « قرار است فدراسیون جهانی مسابقه‌هایی که لغو شده بود را در فروردین‌ماه برگزار کند. در واقع نزدیک‌ترین مسابقات ما فروردین‌ماه است، تا آن موقع نیازی به آمادگی کامل وجود ندارد. امیدوارم مجوز برگزاری اردوها صادر شود تا هرچه زودتر به تمرین برویم. »

کاراته‌کا المپیکی ایران که یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال برای کاروان ایران در المپیک 2020 محسوب می‌شود در پایان گفت: « جدای از بحث‌های کاراته، حرفم این است که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. تمام اداره‌ها باز شده است. همه اماکن تفریحی و خرید به وضعیت قبل خود برگشته‌اند و داریم می‌بینیم که کرونا در جامعه کاملاً عادی شده و مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند. از مردم می‌خواهم به خاطر خودشان و عزیزانشان و هرکسی که سلامتی‌اش مهم است، نکات بهداشتی را رعایت کنند. حتی‌المقدور از خانه بیرون نیایند و از طریق مجازی کارهایشان را انجام دهند تا به شرایط مطلوب برسیم و از منتقل شدن بیماری جلوگیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار