مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

کسب ۴۷ رتبه برتر دانش آموزان اسلامشهردرمرحله استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر گفت :در مسابقات استانی قرآن، نماز و عترت که به صورت مجازی به اجرا درآمد کسب رتبه های برتر توسط دانش آموزان متوسطه دوره دوم شهرستان در نوع خود بی نظیر است.

کد مطلب: ۱۰۹۴۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۴۷ رتبه برتر دانش آموزان اسلامشهردرمرحله استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، در این رابطه اظهار کرد: مسابقات مرحله آموزشگاهی در هفته قرآن در مدارس شهرستان اسلامشهر توسط معاونین پرورشی مدارس اجرا گردید.

او افزود: برگزیدگان این مرحله در بهمن ماه نود و هشت نزدیک به ۲۵۰۰ نفر از دانش آموزان را شامل شد که به رقابت با یکدیگر پرداختند و دانش‌ آموزان برتر این دوره از مسابقات به کلاس های توانمند سازی حضوری در که در بهمن و اسفند ماه برگزار شد دعوت شدند و در ادامه راه ، کلاس ها به صورت مجازی توسط اساتید قرآنی برگزار گردید که حاصل تلاش دانش آموزان و زحمات اساتید را موجب گردید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر بیان کرد: در مسابقات استانی که به صورت مجازی در اردیبهشت و خرداد 99 به اجرا درآمد چهل و هفت رتبه برتر اول تا سوم استانی در بین دانش آموزان متوسطه دوره دوم آموزش و پرورش اسلامشهر کسب گردید که در نوع خود بی نظیر است.

بنار کسب این موفقیت ارزنده را به دانش آموزان عزیز و خانواده آنان ، کارشناسان واحد قرآن، نماز و عترت و جامعه فرهنگی منطقه تبریک عرض نمود و از خداوند متعال موفقیت روز افزون این عزیزان را در تمامی مراحل زندگی و تحصیل مسئلت نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار