مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی:

خروجی هم افزایی و کنار هم بودن مسئولین، برای مردم خواهد بود

شیروان(پانا) - به مناسبت دهه کرامت، غلامحسین ساقی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های آبرسانی شهرستان شیروان که با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد عنوان کرد طرح ادغام آب و فاضلاب روستایی با شهری یک فرصت بسیار خوب برای تجمیع توان پرسنل با ساختار جدید همراه با چابک سازی و اختیار درآمدها در جهت تأمین اعتبار از محل شهری و جاری برای حل مشکل آبرسانی روستاهایی که ردیف اعتباری نداشتند شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
خروجی هم افزایی و کنار هم بودن مسئولین، برای مردم خواهد بود

وی با بیان اینکه هزینه تأمین آب شرب بسیار بالاست افزود: پنجاه درصد تولید آب منجر به درآمد نمی شود و به صورت ظاهری(مصارف غیراصولی) و واقعی(پرت و نشت و فرسودگی شبکه) از بین می رود و قابل بهره برداری مجدد نیست و امیدواریم با ورود پیمانکاران خصوصی در جهت تسریع اجرای طرح اگو از هدر رفت آب جلوگیری کنیم.

ساقی در ادامه اظهار کرد: در سطح استان روستاهای خیلی زیادی داریم که با تنش آبی روبرو هستند که باید هم مخزن و هم شبکه آبرسانی این روستاها را در برنامه اصلاحی قرار بدهیم و به تدریج این مشکلات را رفع کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در پایان از یکایک اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان که در اجرای پروژه های آبرسانی و طرح اگو خیلی کمک کار امور آب و فاضلاب شهرستان بوده و هستند تشکر کرد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تأمین آب یک مسأله بسیار مهمی در روستاها است و امیدواریم با ادغام آب و فاضلاب روستایی با شهری باعث تقویت خدمات بیشتر در آبرسانی به روستاها و مناطق محروم شود.

علی جدی افزود: بیشتر تولید و درآمد برای کشور به عهده روستائیان است و انتظار می رود مشکلات آب روستایی نیز به سرعت حل شود.

در این آیین پروژه آبرسانی به شهر زیارت و روستای منصوران با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیون ریال افتتاح و همچنین کلنگ زنی و عملیات آبرسانی به مجتمع تکمران با اعتباری بالغ بر یازده هزار میلیون ریال از محل سفر مقام معظم رهبری به استان و مبلغ هشت هزار و دویست و پنجاه میلیون ریال نیز از محل صندوق توسعه و اجرای خطوط لوله گذاری و پمپاژ یک حلقه چاه آب در مجتمع هفت روستایی رضاآباد شرقی و نیز حفاری چاه شماره هفت پهنه جنوبی شهر شیروان آغاز گردید.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار