سال ۱۳۹۸ سال افتخارات تنیس روی میز  استان بوشهر در ایران و آسیا و جهان بود

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر و رئیس منطقه یازده فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت در سال ۱۳۹۸ ، ۱۵ اعزام برای دختران و ۱۹ اعزام برای پسران به مسابقات قهرمانی کشور در رده های مختلف تا قبل از حضور ویروس کرونا در ایران داشتیم.

کد مطلب: ۱۰۹۴۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
سال ۱۳۹۸  سال افتخارات تنیس روی میز  استان بوشهر در ایران و آسیا و جهان بود

خلیل شیخیانی در گفتگو با پانا اظهار کرد : در سال ۱۳۹۸ ، ۱۵ اعزام برای دختران و ۱۹ اعزام برای پسران به مسابقات قهرمانی کشور در رده های مختلف تا قبل از حضور ویروس کرونا در ایران داشتیم.
شیخیانی گفت : میزبانی دور سوم تور ایرانی نوجوانان دختر در استان بوشهر برای دومین سال پیاپی درشهر بوشهر بودیم.
تارا سوری به عنوان اولین مدال آور آسیایی دختران ایران، در مسابقات انتخابی هوپس جهانی در کشور عمان حضور یافت و با انتخاب شدن جز ۸ نفر برتر دنیا برای مسابقات جهانی در چین، برگ زرینی به دفتر افتخارات دختران بوشهر و کشور افزود.
شیخیانی افزود : حضور چهار دختر نوجوان بوشهری در اردوی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان خانم ها منا صبحانی خواه، مبینا صبحانی خواه، تارا سوری و هستی خدری افتخاری ماندگار برای ورزش استان بوشهر بود.
او گفت : کسب رتبه اول تیمی نوجوانان دختر در رنکینگ فدراسیون تنیس روی میز برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز استان بوشهر و کشور در آبان‌ماه ۹۸، کسب مقام قهرمانی بانوان و آقایان استان بوشهر در مسابقات باشگاهی بزرگسالان، نوجوانان و جوانان در منطقه ۱۱ کشور با حضور استان های بوشهر فارس هرمزگان و کسب مقام نائب قهرمانی مبینا صبحانی خواه در مسابقات قهرمانی کشور در اردبیل از مهمترین اتفاقات خوب تنیس روی میز استان بوشهر بوده است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر و رئیس منطقه یازده فدراسیون تنیس روی میز کشور تصریح نمود : دعوت از پارسا خلیلی جوان برومند استان به اردوی تیم ملی جوانان تنیس روی میز کشور در بخش آقایان هم از اتفاقات شیرین سال ۱۳۹۸ بود.
شیخیانی گفت : کسب مقام قهرمانی سینا بهمنی در مسابقات معلولین کشور، کسب مدال نقره زهرا فخری منش در مسابقات بهزیستی کشور هم قابل ستایش و تقدیر بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار