طی سال گذشته انجام شد؛

بهره‌مندی ۵۷۴۴ مددجوی زنجانی از خدمات ارتقاء شاخص‌های بهداشتی کمیته امداد

زنجان (پانا) - با اجرای طرح‌های بینایی‌سنجی ، غربالگری بیماری سرطان ، خدمات بهداشتی اردوی ، بهداشت دهان و دندان و توزیع بسته‌های بهداشتی پنج هزار و ۷۴۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از خدمات ارتقاء شاخص‌های بهداشتی این نهاد در سال گذشته بهره‌مند شده‌اند.

کد مطلب: ۱۰۹۴۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی ۵۷۴۴ مددجوی زنجانی از خدمات ارتقاء شاخص‌های بهداشتی کمیته امداد

به گزارش سایت خبری کمیته امداد ، هدایت صفری ، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از خدمات این نهاد در حوزه پیشگیری و ارتقاء شاخص‌های بهداشتی مددجویان تحت حمایت در سال گذشته ، گفت: رویکرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه سلامت ، در کنار مداخله در درمان ارائه خدمات مختلف به‌منظور ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و سلامت جامعه هدف این نهاد با نگاه پیشگیرانه در این بخش است.

وی بابیان اینکه به‌منظور ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و سلامت خانواده‌های تحت حمایت این نهاد برنامه‌های مختلفی در طول سال اجرا می‌شود ، افزود:اجرای طرح‌های بینایی‌سنجی ، غربالگری بیماری سرطان ، خدمات بهداشتی اردویی ، بهداشت دهان و دندان و توزیع بسته‌ها و اقلام بهداشتی از اقدامات مهم این نهاد در این بخش است.

صفری با اشاره به اینکه با اجرای این طرح‌ها پنج هزار و ۷۴۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته از خدمات این نهاد در حوزه ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و سلامت بهره‌مند شده‌اند، ادامه داد: بر اساس آمارهای موجود خدمات این نهاد در این بخش در طول سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین تصریح کرد : به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی ، آموزشی و پیشگیری در حوزه سلامت بیش از ۱۷۸ میلیون تومان در سال گذشته از محل اعتبارات و منابع این نهاد هزینه شده است.

صفری از همکاری گروه‌های جهادی فعال در حوزه سلامت با کمیته امداد استان زنجان نیز خبر داد و افزود: با همکاری گروه‌های جهادی فعال در حوزه سلامت در استان زنجان طرح غربالگری سلامت بهداشت دهان و دندان در سه‌نقطه از مناطق محروم استان زنجان در سال گذشته اجرا و به بیش از ۱۱۰ دانش‌آموز تحت حمایت در این مناطق در این بخش خدمت‌رسانی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار