برگزاری کارگاه آموزشی متقاضیان آزماینده تحصیلی برنامه سنجش نوآموزان

زنجان (پانا) - در راستای توانمند سازی متقاضیان شرکت در برنامه سنجش نوآموزان کارگاه آموزشی برای آزماینده تحصیلی برنامه سنجش در سالن شهید تجلی اداره کل برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۹۴۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه  آموزشی متقاضیان آزماینده تحصیلی برنامه سنجش نوآموزان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان ، فاطمه باغبانی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان با اشاره به ضرورت به ضرورت توانمند سازیآزمایندگان ، گفت: برقراری ارتباط با نوآموز قبل از اجرای عملی آزمون و ایجاد ارتباط موثر با کودک موجب جلب اعتماد وی به آزماینده و آمادگی کودک برای انجام تست خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر حفظ و حراست از دستورالعمل آزمون، افزود: برای حفظ ، هماهنگی و اعتبار آزمون، اجرای آزمون کاملاً بر طبق دستورالعمل اجرا می گردد و از هرگونه تذکر به کودک در جریان ارزیابی باید خودداری شود .

باغبانی در ادامه گفت : دقت می شود که نقش آزماینده در اجرای تست به عنوان آموزش دهنده نباشد تا در روند آزمون اختلال ایجاد نگردد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، ابراز داشت : این کارگاه ها آموزشی با همکاری مدرسین مجرب برگزار می شود که 8 خرده آزمون از 10 خرده آزمون دستورالعمل و مباحثی چون نحوه محاسبه سن تقویمی، نحوه ارجاع آزمودنی به پایگاه های تخصصی ، برای شرکت کنندگان تبیین و تشریح گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار