مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

۶۷ پایگاه آماده سنجش از نو آموزان بدو ورود به مدرسه

تهران(پانا)- جلسه ستاد سنجش اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و نمایندگان دانشگاه‌های علوم پزشکی در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
۶۷ پایگاه آماده سنجش از نو آموزان بدو ورود به مدرسه

محمد صیدلو، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به شرایط کرونا و گسترش آن در سطح جهانی اظهار کرد: باید بتوانیم در این شرایط دشوارد با مدیریت درست کمترین آسیب را متوجه دانش‌آموزان کنیم.

او با اشاره به افزایش ۱۳ پایگاه سنجش نسبت به سال گذشته، تاکید کرد: امسال با ۶۷ پایگاه سنجش تلاش کرده ایم تا بتوانیم خدمات مطلوب تری به اولیا و خانواده ها ارائه دهیم.

صیدلو با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی و اجرای پروتکل های بهداشتی، تصریح کرد: در جهت حفظ سلامت مراجعین عزیز، روزانه فقط ۲۰ نفر نوآموز مورد پذیرش قرار خواهند گرفت تا از ازدحام بیش از حد جلوگیری شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه جهت رفاه حال اولیای گرامی ساعت پذیرش نیز یک ساعت اضافه شده است، گفت: نوبت دهی به مدارس از طریق سامانه امکان‌پذیر است و خانواده‌ها و اولیای گرامی از طریق مدرسه‌ای که ثبت نام کرده اند به نزدیک‌ترین پایگاه سنجش معرفی می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید بر اینکه در سال گذشته 95 هزار و 896 هزار نوآموز در شهرستان‌های استان تهران مورد پذیرش قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: تلاش همکاران ما در اداره استثنایی بر این است تا با نهایت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مطلوب‌ترین خدمات را در اختیار شهروندان گرامی قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار