مدیر‌عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران:

نیاز به ساخته شدن سالانه 1200 کلاس در شهرستانهای استان تهران

بهارستان (پانا) - مراسم کلنگ‌زنی پروژه آموزشی خیرساز گیتی کبیری با حضور معاون برنامه‌ریزی فرماندار بهارستان، مدیر‌عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران، اداره کل نوسازی مدارس، شهردار، اعضای شورای شهر، مدیرآموزش و پرورش منطقه و سایر مسئولین درناحیه دو بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
نیاز به ساخته شدن سالانه 1200 کلاس در شهرستانهای استان تهران

در این مراسم ناصر لطفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در سخنانی از این منطقه به عنوان منطقه گمنام بین شهرستانهای رباط کریم و اسلامشهر نام برد و اظهار کرد: ما با شهر تهران نیم ساعت فاصله داریم، اما مدارس ما در تمامی مقاطع دو شیفت هستند و از تراکم بالای دانش آموز برخوردارند.

او افزود: امروز نقطه عطفی برای آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان است که مدرسه 8 کلاسه با همیاری خیرین کلنگ زنی خواهد شد و در روزهای آتی شاهد اجرای طرح آجر به آجر با پویش مردمی در منطقه خواهیم بود که در همین راستا مدرسه‌ای 12 کلاسه به نام یاران در زمینی به مساحت 2000 متر مربع واقع در محله حصارک پایین نسیم‌شهر احداث خواهد شد که هر شهروند به عنوان یک خیّر می‌تواند در این طرح با توجه به بضاعت مالی خود شرکت کند.

در ادامه گنجی معاون برنامه‌ریزی فرماندار بهارستان نیز در سخنانی هدف از خلقت انسان را حرکت به سوی خداوند دانست و از این دنیا به عنوان محلی برای برنامه‌ریزی آخرت و فراهم آوردن باقیات و صالحات نام برد و عمل صالح را فراموش ناشدنی برشمرد.

او اذعان کرد: یکصد آیه در قرآن کریم به احسان، نیکوکاری و انفاق اشاره دارد که مدرسه‌سازی نیز یکی از این موارد است که همراه رضایت خداوند متعال آثار خیر و نیکی فراوان در پی دارد.

مجید پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز هم در بیانات خود ناحیه دو بهارستان را شهرستان لازم التوجه دانست.

او بیان کرد: یک میلیون دانش‌آموز به همراه پنجاه هزار همکار فرهنگی در فضاهای آموزشی فعلی مشغول تحصیلی هستند که خیرین مدرسه ساز سهم بسزایی در ساخت فضاهای محل علم آموزی فرزندان ما دارند.

او تصریح کرد: برای رهایی از دو شیفت بودن واحدهای آموزشی در شهرستانهای استانهای تهران سالانه 1200کلاس درس نیاز داریم.

پیروزان گفت: در دوران شیوع کرونا ویروس متاسفانه 15 نفر از خیرین مدرسه ساز در جوار قرب الهی جای گرفتند.

گیتی کبیری پهلوانی، خیر مدرسه ساز پروژه آموزشی مذکور نیز در سخنانی تأکید کرد: تلاش خیرین مدرسه‌ساز با ساختن واحدهای آموزشی در راستای ترویج علم و آگاهی و انسازی است و اموال خیرین امانتی است که خداوند در اختیار آنان قرار داده و این امانت در راه مدرسه سازی، احداث بیمارستان و سایر موارد مصرف می شود.

پروژه خیرساز گیتی کبیری پهلوانی، با همیاری 700میلیون تومانی خیر و سه و نیم میلیارد تومانی دولت با 8 کلاس درس در زمینی به مساحت 1200 متر مربع در خیابان مصلی نسیم شهر احداث خواهد شد و قبل از مهر سال 1400 تحویل آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان خواهد شد.

در این برنامه خاکباز نژاد، عضو جامعه خیّرین مدرسه‌ساز استان تهران، علامی بخشدار بوستان، رضازاده رئیس شورا و طلایی شهردار نسیم‌شهر نیز حضور داشتند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار