برگزاری جلسه شورای اداری شهرقدس

شهرقدس (پانا) - جلسه شورای اداری شهرقدس باحضور مسئولین شهری در سالن همایشات حضرت باقرالعلوم (ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای اداری شهرقدس

جلشه شورای اداری شهرقدس با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه،لیلا واثقی،فرماندار،حسین حق وردی نماینده مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین شهری ازجمله شهردار،شورای شهر،روسای ادارات در سالن همایشات حضرت باقرالعلوم (ع) برگزار شد.

لیلا واثقی فرماندار قدس در جلسه شورای اداری با بیان اینکه براساس دستورالعمل صادره از استان کلیه ادارات موظف می‌باشند روزهای سه شنبه ملاقات عمومی داشته باشند اذعان کرد: مسئولین علاوه بر روز سه شنبه باید در طول هفته نیز پاسخگوی ارباب رجوع باشند.

واثقی با اشاره بر بازرسی های مداوم توسط فرمانداری از ادارات بیان کرد : در طول ایام هفته از دو اداره بصورت تصادفی به شخصی و به صورت سرزده بازدید خواهم داشت و از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی به مردم‌ خواهیم بود.

حسین حق وردی نماینده حوزه مشق در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاشهای دست اندرکاران مبارزه با بیماری کرونا در سطح شهر اظهارکرد: یکی از مواردی که باید برای آن برنامه ریزی ویژه ای داشت، مباحث حوزه داخلی به خصوص موضوعات اقتصادی است.

او در ادامه با اشاره بر لزوم پاسخگویی ادارات به مراجعه کنندگان تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم که خدمتگزار مردم باشیم و سعی کنیم خدمت ما مسئولین به مردم صادقانه باشد.

حق وردی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مسئولین، پیگیری مشکلات مردم را نیز از آنان خواستار شد.

خبرنگار: معراج محمودی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار