برگزاری جلسه موسسان ومدیران مدارس غیردولتی منطقه 15

تهران (پانا) - جلسه موسسان ومدیران مدارس غیردولتی با حضور شهریاری، مدیر آموزش وپرورش ، معاونین منطقه ، حسنی کارشناس مسئول مدارس و مراکز غیردولتی، اقسامی کارشناس اداره نوسازی و جمعی از موسسان و مدیران مدارس غیردولتی در سالن شهید صالحی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه موسسان ومدیران مدارس غیردولتی منطقه 15

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، جلسه موسسان ومدیران مدارس غیردولتی با حضور شهریاری مدیر آموزش و پرورش، معاونین منطقه، حسنی کارشناس مسئول مدارس و مراکز غیردولتی، اقسامی کارشناس اداره نوسازی و جمعی از موسسان و مدیران مدارس غیردولتی در سالن شهید صالحی برگزار شد.

ابتدای جلسه، حسنی کارشناس مسئول مدارس غیردولتی ضمن خیرمقدم به مدعوین، هدف از برگزاری این جلسه آموزشی را تبین نمود و براهمیت آموزش و رعایت آیین نامه ها و دستورالعمل ها تأکید کرد.

در ادامه شهریاری مدیر آموزش وپرورش منطقه ضمن گرامیداشت دهه کرامت و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی درمدارس در خصوص برنامه شاد ، آموختن مهارت های اجتماعی به دانش آموزان و کلیات آیین نامه های استقرار و اجرایی مدارس و مراکز غیردولتی، الگوی شهریه مدارس و نحوه ثبت اطلاعات در سامانه مشارکتها توضیحات مبسوطی ارائه نمود و در پایان به سوالات جمع حاضر پاسخ داد.و آخرین مهلت درخواست جابجایی و توسعه را تا 15 تیرماه اعلام کرد.

در این جلسه اقسامی کارشناس اداره نوسازی نیز در خصوص تشخیص نیاز هر محله یا منطقه به مدارس یا مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی و صدور مجوز استقرار آنها، شعاع دسترسی و حد فاصل مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی با یکدیگر و با مدارس دولتی،بررسی جوانب فنی و ایمنی ساختمان و تأیید استحکام بنا و احداث مدارس غیردولتی با رعایت ضوابط طراحی فضاهای آموزشی، نکات مهمی را یادآور شد.

در ادامه این جلسه لطفعلی پور تقویت امور آموزشی و پرورشی مدارس را مهمترین عامل جذب دانش آموز دانست و اظهار داشت : برای جذب بیشتر دانش آموز می بایست در انتخاب مدیر دقت کرد که آشنایی کامل با آیین نامه آموزشی داشته باشد.وی همچنین عدم حمایت از مدیران، عدم ثبات مدیران در مدارس ، عدم مطابقت رشته تحصیلی دبیران با رشته تدریس آنها و عدم صیانت و مراقبت از برنامه درسی را مهمترین عامل عدم جذب دانش آموزدر مدارس غیردولتی دانست وتاکید بر تقویت این موارد نمود.

شایان ذکر است در پایان طاهری معاون پشتیبانی و اداری جهت حمایت از مدارس غیردولتی ، هماهنگی با بانک مهر و دریافت وام با سود 4 درصد، به اولیا را پیشنهاد کذد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار