استاندار کردستان خبر داد:

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی برای احداث ۳۵۰ کلاس درس در استان

سنندج(پانا)- استاندار کردستان در نشست شورای آموزش و پرورش استان از اختصاص مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی برای احداث ۳۵۰ کلاس درس در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی برای احداث ۳۵۰ کلاس درس در استان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، بهمن مرادنیا روز گذشته در یکصد و نود و نهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: در اجرای تفاهم نامه همکاری استان با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و اختصاص مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان، تعداد ۳۵۰ کلاس درس در استان احداث می شود.

وی افزود: در اجرای این تفاهم نامه مبلغ ۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مبلغ ۶۰ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تامین می شود.

مرادنیا هم چنین گفت: با اختصاص این مبلغ و با تخریب مدارس پر خطر، ظرف دو سال ۳۵۰ کلاس توسط نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان احداث و تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

استاندار کردستان در ادامه اظهار کرد: به زودی تفاهم نامه احداث کلاس های درس با حضور معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مبادله و اقدامات در استان آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار