ورزشگاه میزبانی پرسپولیس از بازی‌های خانگی تغییر می‌کند

تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که در ورزشگاه شهید کاظمی از شاهین میزبانی کند.

کد مطلب: ۱۰۹۴۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
ورزشگاه میزبانی پرسپولیس از بازی‌های خانگی تغییر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس شنبه هفته آینده اولین میزبانی رسمی خود بعد از شیوع ویروس کرونا را در ورزشگاه آزادی و مقابل تیم شاهین بوشهر انجام خواهد داد. این بازی در حالی برگزار می‌شود که امکان حضور طرفداران در استادیوم وجود ندارد و سرخپوشان در ورزشگاه خالی از تماشاگر به مصاف حریف بوشهری بروند.

باتوجه به همین موضوع، باشگاه پرسپولیس در حال نامه نگاری است تا به جای استادیوم آزادی در ورزشگاه اختصاصی اش شهید کاظمی از تیم شاهین بوشهر میزبانی کند. استدلال سرخ ها این است که باتوجه به عدم حضور هواداران، ضرورتی برای بازی در آزادی نیست، خصوصا این که الان بدون درآمدزایی از فروش بلیت باشگاه باید نزدیک به 250 میلیون تومان نیز بابت اجاره بها و هزینه های جانبی بپردازد.

پرسپولیسی ها روز گذشته نامه نگاری مربوط به این جریان را انجام دادند و باید دید که سازمان لیگ با درخواست پرسپولیس موافقت خواهد کرد یا نه.

این در حالی است که ورزشگاه شهید کاظی به تونل ضدعفونی مجهز شده و از نظر چمن هم وضعیت قابل قبولی دارد و بازیکنان نیز به حضور در آن عادت کرده اند. همچنین روز گذشته در بازی استقلال و سایپا هم وضعیت چمن ورزشگاه آزادی چندان خوب نبود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار