آتش سوزی در طارم امنیتی نبوده است

مردم در حفظ محیط زیست احتیاط کنند

قزوین (پانا) – دهیار سیاهپوش طارم سفلی در خصوص آتش سوزی طارم، علت این آتش سوزی را بی احتیاطی مردم دانست.

کد مطلب: ۱۰۹۴۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
آتش سوزی در طارم امنیتی نبوده است

محرم محمدیان در گفتگو با پانا، در مورد آخرین آتش سوزی در منطقه طارم سفلی اظهار کرد: آخرین آتش سوزی در کنار رودخانه روستای سیاهپوش بود که به همت نیروهای آتش نشانی اطفای حریق شد.

وی در پاسخ به اینکه آتش سوزی در طارم آیا امنیتی بوده است، تصریح کرد: این آتش سوزی ها به علت بی احتیاطی مردم در حفظ محیط زیست بوده که موجب سوخته شدن و از بین رفتن یک هکتار از اراضی طارم شده است.

علیرضا نقدی نیروی آتش نشانی طارم سفلی نیز با اشاره به برخی کاستی ها در حوزه آتش نشانی طارم، عنوان کرد: زمان اطفای حریق ما معمولا بیشتر از یک ساعت طول می کشد و این به دلیل نبودن راه مناسب جهت تردد است.

نقدی، از مردم رعایت موارد ایمنی را خواستار شد و گفت: از مردم می خواهیم هنگامی که به دلایل مختلف در باغات بکر طارم سفلی آتش روشن می کنند؛ هنگام ترک آن محل حتما آتش را خاموش کرده و از خاموش بودن آن اطمینان کامل داشته باشند و در هنگام حریق موضوع را سریعا به آتش نشانی اطلاع دهند.

وی ادامه داد: اگر منزلی دچار حریق شد، اول ورودی های کنتور برق و گاز را ببندید و هنگام عملیات نیرو های امداد آتش نشانی به هیچ وجه کنار آنها نایستید، زیرا احتمال انفجار و یا حریق بیش از حد آتش در خانه وجود دارد.

خبرنگار: حدیثه کشاورز نیکرو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار