نرخ بیکاری در ماکو به کمتر از ۶ درصد رسید

ارومیه(پانا) - فرماندار ماکو با بیان اینکه این شهرستان کمترین نرخ بیکاری در آذربایجان‌غربی را به خود اختصاص داده است، گفت نرخ بیکاری در این منطقه کمتر از ۶ درصد بوده که نشان‌‎دهنده وضعیت مناسب در این بخش است.

کد مطلب: ۱۰۹۴۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نرخ بیکاری در ماکو به کمتر از ۶ درصد رسید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ماکو، حسین عباسی در جلسه شورای فرهنگ عمومی ماکو اظهار کرد: در سایه تلاش و همت والای کارآفرینان و فرصت‌های سرمایه گذاری و به لطف وجود منطقه آزاد در این منطقه، نرخ بیکاری در ماکو بسیار پایین تر از متوسط کشوری است.

وی پایه و اساس توسعه اقتصادی را فرهنگ توسعه یافته عنوان کرد و افزود: اگر در یک جامعه فضای عمومی برای سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی فراهم نشود با سرمایه مادی نیز نمی‌توان به این توسعه دست یافت.

فرماندار ماکو با تشریح و تبیین شعار مقام معظم رهبری در مورد سال جهش تولید افزود: رمز توفیق در تمامی دولت‌ها همدلی و همزبانی است و اساس کار دولت و دولتمردان باید رضایت عموم مردم جامعه باشد.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به جایگاه شایسته‌سالاری در جامعه و سیستم اداری گفت: در صورت غفلت از این موضوع، نمی توان مسیر توسعه را در جامعه فراهم کرد و باید هر شخص متناسب با تخصص و تجربه‌ای که دارد، نقش خود را در توسعه همه جانبه و پایدار ایفا کند.

نماینده مردم شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بیان کرد: مناطق آزاد بزرگترین فرصت برای ایجاد اشتغال، تولید و صادرات است که باید با اتحاد و همبستگی ظرفیت های منطقه آزاد ماکو را شکوفا کرد.

محمد علی‌پور با تاکید بر اینکه باید در راستای تحقق شعار سال جهش تولید و هم افزایی قدم برداشت، گفت: وحدت و همدلی در رسیدن به توسعه ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار