مدیر آموزش وپرورش کنگان:

لباس های فرم مدارس باید با الگوی اسلامی ایرانی طراحی شود

کنگان(پانا)_مدیر آموزش وپرورش کنگان اعلام کرد لباس های فرم مدارس باید با الگوی اسلامی ایرانی طراحی شود.

کد مطلب: ۱۰۹۴۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
لباس های فرم مدارس باید با الگوی اسلامی ایرانی طراحی شود

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش کنگان، امین محمد داد مدیر آموزش وپرورش کنگان در اولین جلسه کاری خود با کارگروه طراحی لباس فرم مدارس گفت: در طراحی و دوخت لباس های فرم دقت شود تا لباس های دانش آموزان با فرهنگ اسلامی ایرانی منطبق باشد.

محمد داد، مدیر آموزش وپرورش شهرستان کنگان، ضمن گرامیداشت دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام، تبعیت از رفتار و گفتار حضرت امام رضاعلیه السلام را سر لوح کار خود دانست و افزود: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی مایه افتخار است.

مدیر آموزش و پرورش کنگان در مورد فرم لباس مدارس، به‌ویژه لباس فرم دختران تاکید کرد: شیوه دوخت و رعایت شونات اسلامی در دوخت لباس ها را مد نظر قرار دهند.

وی افزود: حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در مدارس باید مورد توجه قرار گیرند.

امین محمد داد یاد آور شد: از پارچه های با کیفیت و قیمت مناسب استفاده شود که در بازار در دسترس عموم اولیاء دانش آموزان باشد، به گونه ای که اگر توانایی دوخت داشتند، خودشان همان پارچه را تهیه کنند و بدوزند.

مدیر آموزش وپرورش به بخشنامه وزارتی طرح ساماندهی لباس فرم مدارس اشاره کرد و افزود: از محل دریافت سود حاصله از فروش لباس فرم مدارس مبلغ سه درصد به حساب مدرسه واریز می شود تا از برنامه های فرهنگی، هنری در مدارس حمایت شود.

وی تاکید کرد: لباس مدارس به موقع و قبل از بازگشایی مدارس آماده می شود تا در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

معاونان مدیریت، کارشناسان آموزشی و پرورشی مدیریت، مدیران مدارس و نمایندگان انجمن اولیاء و مربیان مدارس به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون چگونگی قراردادها، شیوه های دوخت، کیفیت پارچه ها و سایر موارد به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار