درخشش دانش آموزان منطقه13در مسابقات قرآنی استانی

تهران (پانا)- محمد افشار، کارشناس قرآن، عترت و نماز منطقه ۱۳ در گفتگو با پانا از نحوه ی برگزاری و اعلام نتایج سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن و نماز دانش آموزی در رشته های مختلف قرآنی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۹۴۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان منطقه13در مسابقات قرآنی استانی

به گزارش پانا، افشار ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج علیه السلام و گرامیداشت ایام پربرکت ماه ذی القعده و دهه کرامت گفت: سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهر تهران در سال تحصیلی ۹۹-۹۸، از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌ لغایت ۱۲ خرداد ۹۹ به صورت مجازی در دوازده رشته برگزار شد و نتایج و اسامی دانش آموزان برگزیده منطقه سیزده و شهر تهران در هفته جاری اعلام شد.
وی افزود: جزئیات کامل اعلام نتایج و اسامی نفرات برتر مسابقات قرآن، عترت ونماز دانش آموزی شهر تهران در شبکه شاد در کانال اداره قرآن، عترت و نماز بارگزاری شده و قابل دسترس دانش آموزان و اولیای آنان است.
وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی کارشناسی قرآن و نماز منطقه ۱۳ و اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران؛ مقدمات حضور نفرات اول در مسابقات کشوری فراهم شده است.
وی با اشاره به آثار مثبت و سازنده حضور دانش آموزان در مسابقات قرآنی و افزایش میزان مشارکت آنان در رشته های مختلف گفت: در سال تحصیلی جاری به طور میانگین ۵۰۰۰ نفر از دانش آموزان قرآنی مدارس در مرحله‌ی اول؛ ۲۵۰۰ نفر از دانش آموزان در مرحله دوم و ۱۵۰ نفر از منتخبین در مرحله سوم مسابقات شرکت کردند که نهایتاً ۱۳ نفر از آنان در سطح منطقه موفق به کسب رتبه های اول تا سوم استانی شدند.
در پایان افشار از زحمات و همراهی مدیران، معاونان و مربیان پرورشی مدارس در برگزاری مراحل مختلف ‌مسابقات دانش آموزی قرآن و نماز و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام تشکر و قدر دانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار