آغاز طرح گرنت رشد در آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - طرح گرنت رشد در آذربایجان شرقی با فراخوان این طرح در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح گرنت رشد در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی، در اجرای این طرح با هدف گسترش اقتصاد دیجیتال، از ایده ها و طرحهای فناورانه در راستای توسعه محصول در زمینه ict با اعطای اعتبار تحقیقاتی حمایت مالی می شود.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در مراسم رونمایی از این طرح گفت: در این طرح که بخشی از طرح گرنت فناوری است، فعالان عرصه ict از 120 میلیون تومان تسهیلات برخوردار می‌شوند که 50 درصد آن را پارک علم و فناوری و 50 درصد بقیه را اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان تامین می کند.
واعظی افزود: علاقه مندان می توانند برای استفاده از تسهیلات این طرح که به صورت آزمایشی در 5 استان کشور از جمله آذربایجان شرقی اجرا می شود، تا اول مرداد با مراجعه به سایت اینترنتی پارک علم و فناوری استان ثبت نام کنند.

محمد فرزاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی هم با اشاره به سهم ۶.۵ درصد آذربایجان شرقی از اقتصاد دیجیتال کشور از طرح راه اندازی کریدور اقتصادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در تبریز در راستای توسعه و رونق کسب و کارهای نوپا در این حوزه خبر داد.

طرح گرنت فناوری و با هدف بسط و توسعه توان ملی در حوزه نوآوری و کارآفرینی و ارتقاء ظرفیت توسعه فناوری در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و حمایت از فعالیت‌های شتاب ‌دهی و رشد شرکت‌های نوپا اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار