توافق همکاری ساخت 20 کلاس آموزشی دانشگاه فرهنگیان پردیس بوشهر

بوشهر(پانا)- نشست توافق همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر با دانشگاه فرهنگیان پردیس بوشهر جهت ساخت فضای آموزشی 20 کلاسه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
توافق همکاری ساخت 20 کلاس آموزشی دانشگاه فرهنگیان پردیس بوشهر

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، اکبر مولایی رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس از اداره کل نوسازی مدارس خواست که همکاری اجرا و نظارت پروژه ساخت فضای آموزشی 20 کلاس درس در 4 طبقه و اعتبار 3/5 میلیارد تومان را با آن دانشگاه داشته باشد.

زهرا محمدی، رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس بانوان بوشهر گفت: اعتبار مصوب استانی این پروژه 2/5 میلیارد تومان است که یک میلیارد تومان نیز از طرف دانشگاه فرهنگیان به این مبلغ کمک خواهد شد و مابقی در سال آینده پیش بینی شده است.

احمد مرادی، مدیر کل نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: این اداره کل هر گونه همکاری در بخش نظارت و اجرا از طریق سیستم اداری با آن دانشگاه را خواهد داشت.

داریوش کوثری، معاون فنی اجرای اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: با توجه به نقشه برداری اولیه و فضای موجود، پیش بینی 4000 مترمربع در 4 طبقه طبق نیازهای دانشگاه از طریق مشاورین طراحی و اجرا خواهد شد و کلیه نیازهای یک فضای آموزشی شامل، 20 کلاس درس به نوع نیاز دانشگاه، بخش اداری، سرویسها، تاسیسات و فضای جنبی مثل سالن چند منظوره، کتابخانه، فضای مطالعه و انبار، در این پروژه پیش بینی خواهد شد. همچنین 600 متر مربع جهت فضای ورزشی و فضای سبز برای نیاز 30 سال آینده در نظر خواهیم گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار