جشن یکصدمین سالگرد تاسیس آموزش و پرورش در نیشابور برگزار می شود

نیشابور(پانا)- جلسه هم اندیشی و تبیین برنامه های کلی یکصدمین سالگرد تاسیس آموزش و پرورش در محل شورای شهر نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن یکصدمین سالگرد تاسیس آموزش و پرورش در نیشابور برگزار می شود

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش نیشابور، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نیشابور، هدف گذاری و بهره برداری درست در این طرح را بسیار مهم دانست و گفت: تمام برنامه های ما باید پیوست تعلیم و تربیت داشته باشد و باید تقویت نقش مرجعیت مدرسه و تقویت نقش مرجعیت معلم در هدف گذاری ها دیده شود.

علیرضا کلیدری افزود: مصوبات این جلسه در شورای آموزش و پرورش به عنوان برنامه های تبیین شده جشن یکصدمین سالگرد آموزش و پرورش، مطرح خواهد شد و تلاش بر این است که این اتفاق مهم به بهترین شکل ممکن رخ دهد.

نماینده اولیای شهرستان نیز که به عنوان دبیر این طرح انتخاب شده است، آموزش و پرورش را یک نهاد حاکم در تمام خانه ها دانست و گفت: استفاده از پتانسیل و توانمندی سرمایه های شهر زمانی ممکن است که در فضای دوستانه و غیر سیاسی دنبال شود.

علیرضا متولی زاده افزود: اگر بپذیریم که آموزش و پرورش بزرگترین نقش آفرین جامعه است، پس باید تلاش کنیم این مهم به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی ادامه داد: در این مراسم، باید ریز برنامه ها با دقت بررسی شود تا برنامه ای در شان و جایگاه شهرستان نیشابور اجرا شود.

راه اندازی بانک اطلاعاتی از تمام دانش آموختگان این شهرستان از زمان تاسیس آموزش و پرورش تاکنون، تعیین دبیرخانه همایش و تنظیم برنامه زمان بندی از طرح های پیشنهادی در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار