الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی بی‌پاسخ نمی‌ماند

حاجی دلیگانی: مذاکره با عربستان هیچ نتیجه راهبری در پی نخواهد داشت

تهران (پانا) - نماینده مردم شاهین شهر در مجلس یازدهم تاکید کرد طرح الحاق بخشی از شهرک‌های کرانه باختری به رژیم اشغالگر، اقدام متقابل محور مقاومت را به دنبال خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۰۹۴۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی بی‌پاسخ نمی‌ماند

به گزارش روابط عمومی مجلس، حسینعلی حاجی دلیگانی در پاسخ به سوالی درباره پیامدهای تصمیم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای الحاق مجموعه‌ای از شهرک‌ها در کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی، گفت: اقداماتی که در سال‌های اخیر جریان مقاومت در منطقه انجام داده بسیار قابل توجه و موثر بوده و همچنین این اقدامات باعث شده تا رژیم صهیونیستی در موضع ضعف قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی برای سرپا ماندن دست و پا می‌زند، اما غافل از اینکه اضمحلال و فروپاشی آن شروع شده و محور مقاومت هم سرآغاز عدم پایداری این رژیم جعلی شده است.

نماینده مردم شاهین شهر با اشاره به اینکه مقرر شده در روزهای آتی بخشی از شهرک‌های کرانه باختری از سوی بنیامین نتانیاهو به سرزمین اشغالی الحاق شود، اظهار کرد: به نظرم اینگونه اقدامات فقط برای تبلیغات و تقویت روحیه ساکنان اراضی اشغالی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه افزود: این اقدام هیچ اثری در برنخواهد داشت و طبیعتا جریان مقاومت نیز با این موضوع احتمالی مقابله خواهد کرد.

وی به پیشنهاد مذاکره ایران و عربستان اشاره و تاکید کرد: عربستانی‌ها وابسته به ایالات متحده آمریکا هستند و بدون شک در تصمیم‌گیری‌های خود پیرو آمریکایی‌ها خواهند بود.

عضو هئیت رئیسه مجلس در ادامه افزود: معتقدم مذاکره با عربستان هیچ نتیجه مثبتی را به دنبال نخواهد داشت البته در سطحی نظیر اعزام حجاج نتایج خودش را دارد، اما از لحاظ راهبردی عربستان بدون آمریکا هیچ تصمیمی نمی‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار