کودک تالشی برگزیده مهرواره سراسری لبخند بهارانه شد

رشت ( پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان تالش گفت: کیهانه ابراهیمی دانش آموز پایه اول دبستان نورا، در مهرواره لبخند بهارانه که در سطح کشور برگزار شد، رتبه نخست بخش ادبی را از آنِ خود کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
کودک تالشی برگزیده مهرواره سراسری لبخند بهارانه شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، سید مرتضی مختاری در حاشیه آئین تجلیل از این کودک تالشی اظهار کرد: مهرواره کشوری لبخند بهارانه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در فروردین ۹۹ و روزهای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، به منظور نشاط بخشی و قدردانی از مدافعان سلامت جامعه در فضای مجازی برگزار شد.

وی افزود: بیش از ۲۳۰ اثر نقاشی، عکس و دلنوشته از کودکان و نوجوانان کشور به دبیرخانه مهرواره ارسال شده بود و از میان ۱۴ دلنوشته، اثر ابراهیمی از تالش حائز رتبه برتر اعلام شده است.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان تالش خاطرنشان کرد: کیهانه در دلنوشته خود با بیان صمیمانه و صادقانه از پرستاران و پزشکان به خاطر مقابله با بیماری کرونا و بی خوابی و تلاش شبانه روزی برای درمان مبتلایان به آن بیماری قدردانی کرده بود.

بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، باعث لغو بسیاری از همایش ها و برنامه های جمعی شده است و بسیاری از آئین ها در فضای مجازی برگزار می شود و برخی اجتماعات، به تدریج و با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار