معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

ثبت نام 10 هزار و 142 دانش آموز پایه نهم در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شهرستان های استان تهران

تهرا(پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از ثبت نام 10 هزار و 142 دانش آموز پایه نهم در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام 10 هزار و 142 دانش آموز پایه نهم در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شهرستان های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بهروز هاشمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در تشریح این خبر گفت: تا ساعت 24 روز پنج شنبه 5تیر ماه 1399 از بین مجموع 71 هزار و 940 دانش پایه نهم سال تحصیلی 99-1398، تعداد 10 هزار و 142 نفر متقاضی شرکت در آزمون رقابت برای ورود به 30 دبیرستان و هنرستان نمونه دولتی برای سال تحصیلی 1400-1399 در سطح استان شده اند.

او با اشاره به آمار موجود از ثبت‌نام‌های صورت گرفته، اظهار کرد: میزان مشارکت دانش‌آموزان پایه نهم 14/1 درصد می‌باشد که مناطق ناحیه2 شهر ری و پیشوا به ترتیب با 30/3 و 24 در صد بیشترین مشارکت و مناطق فیروزکوه و پردیس به ترتیب با 0/5 و 2/8 درصد کمترین میزان مشارکت در آزمون را داشته اند.

هاشمی ادامه داد: رشته علوم تجربی دختران با 31/1 درصد بیشترین و رشته علوم انسانی پسران با 8/8 درصد کمترین میزان متقاضی را در بین داوطلبان ثبت نام شده دارا می‌باشند.

این مقام مسئول با تاکید بر اشکالات موجود در فرم‌های ثبت‌نام برخی داوطلبان و تماس‌های گرفته شده با مدیران مدارس تصریح کرد: امکان دریافت کارت ورود به جلسه برای دانش‌آموزانی که اطلاعات فرم ثبت نام آنها ناقص می‌باشد، پس از اصلاح از طریق سایت sanjesh.teo.ir فراهم شده و در غیر این صورت ثبت‌نام دانش‌آموز کان لم یکن تلقی شده و اجازه ورود به جلسه آزمون برای این دسته از داوطلبان صادر نمی‌شود.

لازم به ذکر است آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در روز جمعه 20تیرماه 1399 به صورت هماهنگ در سطح استان برگزار و دریافت کارت در روزهای 16 الی 19 تیر ماه از همان سامانه ثبت نام امکان پذیر می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار