معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

ثبت 2 هزار و 500 نیروی انتقالی برون‌استانی در شهرستان های استان تهران

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از ثبت 2 هزار و 500 نیروی انتقالی برون استانی در شهرستان های استان تهران در سامانه نقل و انتقالات خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت 2 هزار و 500 نیروی انتقالی برون‌استانی در شهرستان های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو با اشاره به فرایند نقل و انتقالات فرهنگیان گفت: به منظور رفع کمبودها و ساماندهی بهتر نیروهای مناطق در تاریخ بیستم فرورین ماه سال جاری بخشنامه انتقالات به مناطق تابعه ارسال و اطلاع رسانی در این زمینه آغاز شد؛ همچنین جهت جلوگیری از تردد متقاصیان انتقال و نیز اجرای اهداف دولت الکترونیک فرایند انتقالات امسال به صورت سیستماتیک و کاملا پردازشی انجام شد.

بهارلو با اشاره به مزایای پردازشی بودن فرایند انتقالات اظهار کرد: از بین رفتن هرگونه دخالت شخصی، سلیقه‌ای و غیرکارشناسی در انتقالات از مهمترین ویژگی‌های نقل و انتقال سیستماتیک می‌باشد.

این مقام مسئول با تاکید بر این که درخواست متقاضیان در طول اردیبهشت ماه در سامانه profile.medu.ir توسط متقاضیان ثبت شده‌بود، تصریح کرد: در ادامه امور اداری مناطق، آمار دقیق نیروهای خود و نیازهای منطقه را با استفاده از سامانه‌های مدیریتی در سایت ثبت نموده و در تاریخ بیست و چهارم خرداد ماه، وزارت متبوع با استفاده از درخواست‌های ثبت شده و نیز آمار ارائه شده توسط مناطق، عملیات پردازش را به صورت کاملا سیستمی و علمی انجام و نتایج در همان سایت اطلاع‌رسانی گردید.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به ثبت بیش از 2 هزار و 500 درخواست انتقالی برون‌استانی و 450 درخواست انتقالی درون‌استانی در سامانه انتقالات، گفت: از این میان با درخواست انتقال 150 نفر متقاضی نقل و انتقال برون استانی موافقت شد .

بهارلو در پایان خاطرنشان کرد: با تمهیدات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، با درخواست تمدید انتقال موقت نیروهای سال گذشته موافقت گردید و مراتب جهت تایید ستاد به وزارت متبوع اطلاع رسانی گردید.

زمان انتقال اضطراری هنوز از سوی وزارت متبوع مشخص نشده است و نتایج انتقالات درون استانی نیز به زودی اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار