مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

مشارکت همه اجزای یک مجموعه در پیشبرد اهداف برنامه موثر است

تهران(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در کارگروه تدوین برنامه اجرایی منطبق بر سند تحول بنیادین گفت: فعالیت در چارچوب برنامه یک ارزش است که نباید از آن غافل بود.

کد مطلب: ۱۰۹۴۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت همه اجزای یک مجموعه در پیشبرد اهداف برنامه موثر است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، محمد صیدلو انجام فعالیت بدون برنامه را شبیه به حرکت با چشمان بسته در تاریکی دانست که هر چند که فرد دچار زحمت و تلاش می‌شود، اما نتیجه‌ای را احساس نخواهد کرد و پیشرفتی حاصل نخواهد شد، گفت: آنچه برای انجام صحیح فرایندها لازم است، برنامه‌ریزی و عمل بر اساس مفاد آن است.

او با اشاره به تاکید مقام عالی وزارت و دستورالعمل‌های اجرایی همه فعالیت‌های سال تحصیلی جدید بر مبنای سند تحول بنیادین گفت: برای نزدیک شدن اشتراکات مدیران ستادی و مدیران مدارس، جلسات گفتگو محور با هدف ارتقاء سطح کیفی اجرای برنامه‌های مصوب تشکیل می‌شود که اگر این مهم را بتوانیم با هدف‌گزاری‌های مناسب استمرار بخشیم، مبنای تصمیم‌گیری‌های بزرگی خواهد بود.

این مقام مسئول اظهار کرد: در اجرای فعالیت‌ها بر مبنای سند تحول نباید تصور کنیم که همه فرایندها جدید است، بلکه بسیاری از عملکردهای ما در گذشته نیز بر همین محور استوار بوده، فقط باید با برنامه‌ریزی منظبق با این سند به اجرا دربیاوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار