بازدید معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل شهر تهران از منطقه 9

تهران (پانا) – حسن محمدی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور در اداره آموزش و پرورش منطقه 9 با هدف تقدیر از تلاش های ارزنده صورت گرفته در پیشبرد برنامه های حوزه تربیت بدنی با علی اکبر محسنی نسب، مدیر منطقه دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل شهر تهران از منطقه 9

بنابراین گزارش علی اکبر محسنی نسب طی سخنانی با تاکید بر نقش ورزش مدارس در فرایند شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی دانش آموزان اظهار داشت: از آن جا که نظام آموزشی هر کشور می تواند سهم عظیمی در توسعه ورزش و شناخت استعدادها داشته باشد و به رشد ورزش قهرمانی کمک کند، لذا با مبذول داشتن توجه ویژه به ورزش مدارس برای اجرای فعالیت های ورزشی با پیاده سازی برنامه های تنظیم شده می توانیم شاهد پیشرفت استعدادیابی و دست یافتن به اهداف عالی آموزشی و قهرمانی در سطح کشور باشیم.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین در زمینه سیاست های هفتگانه در زمینه آموزش و پرورش، مباحث نشاط و کیفیت کاری را دو نمونه ای عنوان نمود که در جهت علاقه وافر در زمینه هم افزایی و اثر گذاری در زمینه مباحث آموزشی مطرح است.

مدیر منطقه9 ضمن تشکر و قدردانی از معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل بجهت حمایت های صورت گرفته در امر بازسازی و تعمیرات سالن های ورزشی شهید شهسواری و فتح از وجود فضاهای فرسوده و قابل بهره برداری خبر داد که می توان با تغییر کاربری فعالیت های ورزشی درون مدرسه ای را افزایش داد.

ایشان با اشاره رشد دانش آموزان منطقه9 و بخصوص تهرانسر که بدلیل همجواری صنعت و سکونت و ساخت مسکن ویژه بیشترین جمعیت مهاجر را در خود جای داده خواستار مساعدت اداره کل آموزش و پرورش در زمینه اینجاد فضای ورزشی و همچنین اختصاص دبیر تربیت بدنی به منطقه9 شد.

در این دیدار که کرمعلی ایرجی، رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل، معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس مسئولان حراست و تربیت بدنی و مشاور مدیر منطقه حضور داشتند، محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران توسعه مدرسه بعنوان نهادی اثرگذار در تربیت رسمی و عمومی را مورد تاکید قرار داد و افزود: از طریق توسعه و کیفیت بخشی برنامه ها و فعالیت ها و اجرای تکالیف مرتبط، نقش آفرینی فعال در جهت تحقق ماموریت های سند تحول آموزش و پرورش و با هم افزائی تمامی ظرفیت ها زمینه ارتقاء کیفیت زندگی دانش آموزان فراهم می شود.

وی ضمن تقدیر از پیشرفت ها و فعالیت های ارزنده ی صورت گرفته و روند روبه رشد منطقه، جهت مساعدت همکاری در زمینه حمایت از پروژه های در دست اقدام، اختصاص فضای ورزشی درون مدرسه ای و همچنین تامین دبیران تربیت بدنی به منطقه 9 اعلام آمادگی کرد.

یادآور می شود در ابتدای این دیدار سید محمدمهدی جدائی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه9 ضمن خیر مقدم گزارشی از عملکرد حوزه تربیت بدنی و سلامت منطقه ارائه داد و به تشریح و تبیین فعالیت ها و برنامه های پیش روی منطقه پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار