ضرورت اقناع اولیا در بازگشایی مدارس

بیرجند(پانا)-معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد در بحث بازگشایی مدارس، اعتماد سازی و اقناع دانش آموزان با اطلاع رسانی به موقع، ملموس شدن و تشریح فعالیت ها در دو بعد سخت افزاری و نرم افزاری ضروری است.

کد مطلب: ۱۰۹۴۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اقناع اولیا در بازگشایی مدارس

ناصر خوش خبر، در نشست شورای آموزش و پرورش استان، که در سالن شهید ماژانی استانداری؛ برگزار شد، اظهار کرد: کسب آمادگی هم استانی ها برای زندگی کردن در کنار کرونا نیازمند فرهنگ سازی و اطلاع رسانی دقیق و هنرمندانه است.
او با بیان این که ما در شرایط کرونایی که پشت سر گذاشته ایم قریب 4 ماه آن دانش آموزان در کلاس درس حضور نداشته اند، تصریح کرد: این موضوع برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش را در استان تحت تأثیر قرار داد.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی؛ با اشاره به فراز و فرودهای عملکرد ویروس کرونا در استان و تأثیر آن بر کلیه برنامه ها، فعالیت ها و خدمات، عنوان کرد: در راستای اقناع سازی با هدف جلب همکاری خانواده ها با آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید باید از هم اکنون با برنامه های متنوع و تولید محتوا اقدام شود.
این مقام مسئول در استانداری خراسان جنوبی، تجهیز مدارس به مواد ضد عفونی کننده و گند زدا، احصاء فعالیت ها، برگزاری مانور بازگشایی مدارس را برای اعتمادسازی ضروری دانست و افزود: موتور محرکه توسعه استان؛ آموزش و پرورش است.
او، بر بسیج تمامی امکانات و مشارکت دستگاه های ذیربط برای رفع نقایص فضای مجازی تأکید کرد و یادآور شد: تلاش شورای آموزش و پرورش استان، رفع موانع سد راه توسعه فرایند تعلیم و تربیت استان در کوتاه ترین زمان ممکن است.
خوش خبر، از طرح آجر به آجر به عنوان طرحی خیر پرور یاد کرد و گفت: لازم است این طرح در استان به صورت پایلوت در یکی از حوزه های مختلف اجتماعی اجرایی شده و پس از جمع آوری نتایج حاصله به کل استان تعمیم داده شود.
او، از معلمان به عنوان سرمایه های ارزشمند جامعه خراسان جنوبی یاد کرد که ایمان، اخلاص،صداقت، پشتکار و همت والایشان زبانزد خاص و عام است.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، تأکید کرد: اجرای دقیق سند تحول نیازمند نظارت، رصد و پایش مستمر فعالیت ها و برنامه ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار