سیمان رسما ۲۰ درصد گران شد

تهران (پانا) - دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان از افزایش ۲۰ درصدی قیمت سیمان خبر داد و گفت: این افزیش قیمت را فقط برای چند ماه انجام خواهیم داد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
سیمان رسما ۲۰ درصد گران شد

عبدالرضا شیخان در گفت‌وگو با میزان از افزایش ۲۰ درصدی قیمت سیمان خبر داد و اظهار کرد: این افزایش قیمت بر اساس مصوبه‌ای بود که به صنایع تولیدی اجازه افزایش ۲۰ درصدی قیمت‌ها از سوی دولت داده شد.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان افزود: با توجه به افزایش شدید هزینه‌های تولید این رقم کفاف پوشش هزینه‌ها را نمی‌دهد، اما در حال حاضر توانستیم رضایت مدیران کارخانجات را جلب کنیم تا با سیاست دولت در این زمینه همراهی کنند.

وی تاکید کرد: درخواست تولیدکنندگان به مراتب بیشتر از این افزایش نرخ است و همچنان پیگیر آن هستیم و در حال حاضر این افزیش قیمت را فقط برای چند ماه انجام خواهیم داد تا صنعت بتواند به فعالیت خود ادامه دهد و در ادامه درخواست خود را از دولت پیگیری می‌کنیم.

شیخان با بیان اینکه افزایش ۲۰ درصدی قیمت از فردا ۱۰ تیرماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: افزایش قیمت برای انواع سیمان تیپ یک اعمال می‌شود.

گفتنی است پیشتر مدیران واحد‌های تولیدی سیمان به دلیل افزایش هزینه‌های تولید و برای ادامه فعالیت و سرپا ماندن کارخانه ها، درخواست افزایش ۶۳ درصدی قیمت‌ها را ارائه کرده بودند که مورد موافقت قرار نگرفت.

سال گذشته صنعت سیمان موافقت افزایش ۳۷ درصدی قیمت را دریافت کرده بود، اما امسال موفق به جلب رضایت کامل دولت برای رقم درخواستی خود نشدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار