ستاره تیم ملی هلند گزینه خرید منچستر سیتی شد

تهران (پانا) - باشگاه منچسترسیتی در تلاش است تا مدافع تیم ملی هلند را برای فصل جدید لیگ برتر جذب کند.

کد مطلب: ۱۰۹۴۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ستاره تیم ملی هلند گزینه خرید منچستر سیتی شد

به گزارش Daily mail ، منچسترسیتی در حال مذاکره با بورنموث است تا بتواند برای امضا قرارداد با ناتان آکه پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات به توافق برسد.

پپ گواردیولا که سال گذشته ویسنته کمپانی را از دست داده و با غیبت این بازیکن جام قهرمانی این فصل را هم به لیورپول تقدیم کرد، همچنان در تلاش برای تقویت خط دفاعی است. البته علاوه بر این نگرانی‌های گواردیولا برای وضعیت جان استونز و نیکلاس اوتامندی هم وجود دارد، همچنین لاپورت هم مصدومیت جدی دارد.

این وضعیت باعث شده تا گواردیولا برای تقویت خط دفاعی خود برنامه جدی داشته باشد و طی 6 ماه گذشته برنامه‌هایش را برای این موضوع دنبال کند. او پیش از آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی 2020، ناتان آکه مدافع تیم ملی هلند را زیر نظر داشته و حالا مذاکرات اولیه برای این انتقال آغاز شده است.

مشخص نیست بند برگشت او به چلسی که در سال 2017 با مبلغ 20 میلیون پوند قرار داده شده بود، هنوز فعال است اما در وضعیت فعلی تنها منچسترسیتی مشتری ناتان آکه است. البته گفته می‌شود که منچستر سیتی برای نقل و انتقالات تابستانی میلان اسکرینیار از اینتر، میکولا ماتوینکو از شاختار دونستک و دن آکسل زاگادو از بورسیا دورتموند را هم زیر نظر قرار داده اسن.

آنها همچنین علاقه‌مند هستند تا کالیدو کولیبالی مدافع خوب ناپولی را هم در اختیار داشته باشند، مدافعی که 90 میلیون ارزش دارد و منچستر یونایتد هم ماه‌هاست در تلاش برای خرید او قرار گرفته است. با این حال مدیران منچستر سیتی هنوز با ناپولی برای خرید کولیبالی تماس نگرفته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار